Reactie Aflopend sorteren Onderwerp Auteur Datum
Beste Geert, heel erg bedankt voor de transcripties van dit document. Ik heb ondertussen geoefend om zelf bovenstaande Raad van Brabant 1727 Stephan van de… 14-12-2021
Beste Geert, Heel erg bedankt voor je service. Groet, Arie Eijgenraam Hulp bij transcriptie Arie Eijgenraam 23-10-2022
Beste Geert, Heel erg bedankt. mvg André Hulp gevraagd bij de Akte uit 1803 André Gresnigt 11-01-2023
Beste Geert, Heel hartelijk bedank voor de snelle reactie. Ik ben er heel erg blij mee. Ontcijferen is al heel wat, maar procuratie Hendrick Hendricksz Angelique van … 29-08-2020
Beste Geert, Heel hartelijk dank voor de snelle hulp. Ik kan weer verder. Gr. Fred Hulp gevraagd bij transciptie in bijgevoegd document F. Fritz 13-03-2021
Beste Geert, Heel hartelijk dank! Daar kan ik wel wat mee! Met vriendelijke groet, Merle Wat gebeurde er op de hofstede van Cornelis Tromp in 's-Graveland? Merle 26-04-2024
Beste Geert, Heel veel dank hiervoor, mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam 27-09-2022
Beste Geert, Heel veel dank voor de volledige vertaling! Overduidelijk bewijs dat er wachtschepen tussen Amsterdam en Gevecht tussen een Haarlems wachtschip en schippers van Leiden en Amsterdam op het Haarlemmermeer in 1507? Ralph van der Lans 27-01-2024
Beste Geert, Heel veel dank weer hiervoor. Groet, Arie Eijgenraam Transcriptie van rekest om mandement Arie Eijgenraam 29-09-2022
Beste Geert, Heel veel dank weer voor deze transcriptie. Groet, Arie Eijgenraam Transcriptie van rekest om mandement Arie Eijgenraam 29-09-2022
Beste Geert, Heel veel dank weer voor deze transcriptie. Vorige week een mooie lezing over de Hollandse Waterlinie Transcriptie van rekest om mandement Arie Eijgenraam 29-09-2022
Beste Geert, Heel veel dank!! Ik twijfelde zelf of de naam van eiser "van den Hout" of "van den Hove" is. Als je Vonnis Hof van Holland (1525) Dirk Meerburg 14-04-2023
Beste Geert, Het gaat fantastisch! Graag ontvang ik een transcriptie van folio's 8 en 9 in bestand 5 van 6. Groet, Anton Sententie Hof van Holland uit 1447 Claes van der Zevender Anton van Seventer 06-03-2024
Beste Geert, Het zet me aan het denken, vandaar een aanvullende vraag. Weet jij of er in de late 18e eeuw een woord is Hulp bij transcriptie akte uit Schepenregister Fred 14-03-2021
Beste Geert, Ideaal, heel erg bedankt hiervoor! inventaris willem van Heythuysen Aagje 19-03-2021
Beste Geert, Ik ben je zeer erkentelijk. Dank hiervoor. Het levert het nodige op. Ik kan zaken uitsluiten en zaken Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred 09-12-2021
Beste Geert, Ik stuit per toeval op dit forum op zoek naar vertalingen van een notariele acte en zie dat je een aantal Verzoek transcriptie notariele aktes Daphne Schelkers 03-11-2022
Beste Geert, Ik zie nu dat je bij mijn vraag "schoonzoon" anders hebt geinterpreteerd, nl schoonbroeder / zwager. Wil je Hulp bij transcriptie akte uit Schepenregister Fred 15-03-2021
Beste Geert, In de transcriptie heb je een paar regels overgeslagen (regel 5, 6 en 7 van onder): die wieringen Oost ende Hulp bij transcriptie van document uit 1670 Frans Brans 14-02-2022
Beste Geert, Is bijgaande scan voor je leesbaar? Ben benieuwd of je ook uit deze wijs wordt wat er staat. Met Transcriptie dingsignaten Erik van Lith 13-04-2023
Beste Geert, Je hebt gelijk, het staat er onbetwistbaar. Ik zal alles nog eens grondig moeten nazien, wat betreft de Weeskamer Mechelen over nalatenschap Ingel Van Robbroeck (1) Werner De Winter 23-06-2020
beste Geert, jij hebt de rechter pagina getranscribeerd ipv de linker pagina van 165. ik heb je waarschijnlijk misleid transcriptie verzoek 15 mei Joost Schoute 15-05-2020
Beste Geert, Kun jij dat "van Castel" thuisbrengen? Henric Willem Nouts, cledermaker Eric Nuiten 29-06-2021
Beste Geert, Mijn excuus voor de late reactie (door verblijf in buitenland kon ik niet eerder reageren). Hartelijk dank Leenboek Oeffelt 1533 Eric van Daal 31-08-2023
Beste Geert, Nogmaals dank. Fijn weekend Fred Transcriptie akte Fred 16-10-2021