Reactie Aflopend sorteren Onderwerp Auteur Datum
Hallo Aad, Hierbij wat kleine verbeteringen: Liber baptisatorum in parochia de Etten a pastore Lamb(ert) Roijmans aut Begin Latijns doopboek Etten An 19-12-2020
Hallo Ada en Rene, Binnenkort lever ik de definitieve kopij in voor een artikel in het Genealogysk Jierboek. De arme Herkomstplaats Nico van der Woude 11-09-2022
Hallo Ada, Dat had ik ook niet begrepen als ik het wel had kunnen lezen :) Heel erg bedankt! Groet, Sanne Doktershandschrift :) Sanne 08-04-2022
Hallo Albert Het gaat om de eerste twee stukken, de eerste 16 regels. Regel 1 Will[elm]us die Rov[er] fi[lius] do[m]i latijnse tekst bossche protocol Bas den Brok 12-07-2020
Hallo Aline, Dank voor je terechte opmerkingen. Het lijkt idd Maijken te zijn. De schrijver hanteerde meerdere a Wie trouwt met wie? Johan van der Elsen 21-10-2018
Hallo Aline, Inloggen doe je op deze pagina: https://watstaatdaer.nl/toetsen/nationale-paleografiewedstrijd-2020 Dat je Kwalificatie Nationale Paleografiewedstrijd gestart! 23-01-2020
Hallo alle zusammen. Obwohl es für das hier geschriebene Problem nicht sehr relevant ist, wollte ich darauf hinweisen ontcijferen handschrift Duitse brief 1895 HumBenji 23-12-2021
Hallo allemaal, als je geïnteresseerd bent in geld verdienen op het internet zul je zeker geïnteresseerd zijn om te Paleopuzzel nr. 3 enddiss 13-11-2022
Hallo allemaal, de tekst is erg onleesbaar, ik raad aan het aan mensen met kennis van zaken te vragen. Ik kwam onlangs Wat staat hier deremis 12-05-2022
Hallo allemaal, hartelijk dank voor jullie hulp! René, ik weet niet hoe ik een hyperlink kan toevoegen aan deze tekst Doop registratie rob.de.kruif@g… 25-08-2021
Hallo allemaal, ik kom niet uit het oncijferen van deze doop akte waarin twee kinderen gedoopt worden op 20-08-1596 te s Wat is de volledige achternaam? Rene Bruijsten 26-03-2019
hallo allemaal, ik denk dat Otto gelijk heeft en het vridag is. Ik heb in de poorterboeken van Leiden gekeken en daar Zoenboek Leiden 1373 An 18-05-2020
hallo allemaal, dank je zeer voor deze waardevolle hulp! Carlo Mechelen schepenakte 13 maart 1600 - nog een beetje hulp nodig Carlo van Eysendyck 15-02-2023
Hallo allemaal, Heeft er iemand enig idee door wie dit schilderij gemaakt kan zijn, of welke stad hier afgebeeld wordt Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Niek 03-04-2022
Hallo allemaal, Heeft er iemand enig idee door wie dit schilderij gemaakt kan zijn? kan namelijk niet verder komen dat Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Tekin 17-06-2022
Hallo allemaal, Ik heb een akte gevonden van een voorvader van mij. Getrouwd 3 maart 1748 Hendrick Franssen geboortig Vraag omtrent (onder)trouw. Jo Franssen 25-02-2024
Hallo alvast bedankt. Hier vindt u de link naar de locatie: https://search.arch.be/nl/zoeken-naar-archieven Getuigen in de huwelijksakte Stephan 26-08-2022
Hallo An, hartelijk bedankt voor deze nieuwe informatie! Dan was mijn idee dat het om Hurwenen zou gaan nog niet zo gek onleesbare plaatsnaam Maarten van de… 23-04-2018
Hallo An, heel veel dank voor je transcriptie. Zou het kunnen dat Hendrick Jacobss in de Oude Doelen woont? Groet, Jan Wie assisteerde Hendrick Jacobsz bij zijn ondertrouw? Jan Thijm 27-04-2020
Hallo An, Heel erg bedankt voor de snelle reactie..! Nu ik het woord 'wever' hoor, zie ik het inderdaad ook. Nog een Staat daar 'meester'? Sara 25-04-2021
Hallo An, Nu je het zegt! Soms zie je het echt niet meer, dank je wel! En een fijne avond, groet, Sanne interpretatie erfdeling Sanne 11-05-2022
Hallo An, Bedankt voor uw transcriptie van deze lastige tekst, waarvan de scan ook al niet van een beste kwaliteit is Pacht land 1534 Louis v. V. 18-12-2021
Hallo An, Bedankt weer voor deze transcriptie ! Het blijft lastig, dat afgekorte Latijn in oud schrift, hoewel ik nu Bossche Protocollen 1412 Louis v. V. 08-08-2021
Hallo An, Goh, wat goed dat u het meeste weer heeft kunnen achterhalen in deze tekst. En: deze tekst is een aardige Bossche protocollen 1412 (2) [Latijn] Louis v. V. 15-08-2021
Hallo An, Hartelijk dank voor deze vertaling. Zoals ik al vreesde is deze tekst nogal lastig om te vertalen, want ik Bossche Protocollen, part 4 [Latijn] Louis v. V. 04-09-2021