Reactie Aflopend sorteren Onderwerp Auteur Datum
Beste René, Ook voor deze transcriptie hartelijk bedankt! Groet Henk Dijkman wie wil helpen met huwelijksakte 1671? Henk Dijkman 08-05-2021
Beste Rene, Opnieuw enorm bedankt! document over erfrecht? Bernadette van… 04-03-2021
Beste René, Super bedankt voor je uitleg. Ik ga ermee aan de slag. Hulp bij transcriptie gevraagd. Oude kerkboeken pauline 05-04-2024
Beste Rene, Super bedankt! Wellicht loopt de tekst op de volgende scan door? document over erfrecht? Bernadette van… 04-03-2021
Beste René, Super bedankt. Met de vermelding 'mijne gh[enadige] lieve vrouwe' ben ik ook erg blij. Zo kom ik weer een Middeleeuws keukenboek 1465-1467 - Gelre pauline zwetheul 08-06-2023
Beste Rene, Veel dank! Dit geeft veel extra inzichten in de verhoudingen tussen deze families. Doop Joannes (van Malsen) op 3-9-1667 Jan 30-07-2021
Beste René, Wat een geweldig compleet (en snel) antwoord! Hartelijk dank daarvoor, ik kan verder met mijn vertaling. Het Hattischeris Casper Bleumers 18-10-2021
Beste René, wederom bedankt voor de tip i.v.m. het boek huwelijksdispensatie in Vlaanderen en Brabant. Aan te bevelen De juiste vertaling van de Latijnse tekst met uitleg? Luc Dausy 03-04-2024
Beste René, Zeer bedankt voor de snelle en duidelijke reactie. Zou je mij nog kunnen zeggen wat een registerpas Gevraagd hulp bij transcriptie Aalmoezeniersweeshuis Kein Guldenaar 13-06-2020
Beste rene, zeer bedankt voor je hulp. Balaijs of balays klopt in het plaatje. Omeranden zou emerauden kunnen zijn met balocijs en omeranden Wout Kok 11-04-2023
Beste René, Zou het op deze manier wel lukken? https://hetutrechtsarchief.nl/onderzoek/resultaten/personen-mais?mivast Hulp bij Transcriptie Huurakte uit 1650 André Gresnigt 11-01-2023
Beste René, Bedankt, thank you, obrigada! Dat is fantastisch! Nu het tweede deel van deze lang werken in de hette van de Super moeilijke leesbaar handschrift Lucia Xavier 04-03-2024
Beste René, Er waren 2 poorten in Salvador. Na de verovering waren zij genoemd Ysenach (Hans van Ysenach was kapitein) Super moeilijke leesbaar handschrift Lucia Xavier 01-03-2024
Beste René, Dank zij jouw inspanning en behulpzaamheid is a.h.v. deze 'ontcijferde' tekst nu een tot nog mysterieus Dispuut van dorpsbeheerders met het Kapittel van Kamerijk Johan Leysen 13-05-2021
Beste René, Heel erg bedankt voor de aandacht die u aan mijn vraag besteedde. De enkele technische termen waar u zich Dispuut van dorpsbeheerders met het Kapittel van Kamerijk Johan Leysen 12-05-2021
Beste René, Ik heb met het nieiuwest Nederlandse model Demether, maar nieks opnieuw. Volgens mij zegt Coock dat hij de Mutinerie in Salvador 1625 Lucia Werneck Xavier 14-03-2024
Beste René. de gehele tekst vindt ik heel moeilijk om te lezen. Af en toe pik ik er wel woorden of zinnen uit maar als Vertaling huurcedulle Martijn 05-05-2021
Beste René. Heel hartelijk dank voor de vlotte en deskundige hulp. Ben er erg blij mee. Ik kan weer vooruit. Een 'vertalen' ondertrouw- en trouwakte 1682 John van der Sanden 23-01-2021
Beste René. Nogmaals bedankt voor het (razendsnel ! )ontcijferen van de brieven. In 1 woord geweldig.Dit geeft een mooie brieven in latijn uit 1630 van pastoor naar bisdom E fiers 10-11-2021
Beste Rene enorm bedankt voor de mooie vertaling (niks te vergelijken met mijn gestuntel). Hier kan ik verder mee werken Vertalen van latijnse akte uit 1566 Peter 01-01-2021
Beste René Ik heb het even herlezen met uw informatie naast mij. Ik heb momenteel dit gevonden. Mocht u even tijd hebben Een goede paleograaf gezocht Emiel Therry 19-08-2022
Beste René Heel erg bedankt om mee te helpen dit mysterie op te lossen, maar ... Ik ben er nog niet helemaal uit... De François Edouard De Vreught Luk 09-11-2023
Beste René Heel erg bedankt. Ik hoop dat ik ook ooit zover kom om dergelijke aktes te kunnen lezen... Ik probeer het Akte 1781 LUK 20-12-2023
Beste René Ik heb ondertussen de akte 'vertaald' naar hedendaags Nederlands. Ben nu bezig een 'technische analyse' te Akte 1781 LUK 21-01-2024
Beste Renee van Weeren, bedankt voor de nuttige en deskundige informatie maar i.v.m. de Latijnse tekst moet je op de De juiste vertaling van de Latijnse tekst met uitleg? Luc Dausy 29-03-2024