Reactie Aflopend sorteren Onderwerp Auteur Datum
Beste Geert, Bedankt voor je snelle reaktie. Heeft dit streepje te maken met het Süttlerinschrift zoals een vriend van Het puntje op de i... Gregorio Fazzi 30-04-2020
Beste Geert, Bedankt voor uw reactie. Namen blijven inderdaad heel lastig. Van de genoemde Jan van Ballioen zijn voor Verslag Evert Jan 21-07-2020
Beste Geert, Bedankt. Het blijken echter maar 8 bladzijden te zijn. Ik stuur u de zesde bladzijde opnieuw door Duplicaet Guido Nys 16-03-2021
Beste Geert, Bij het lezen van de brief zijn de plaatsnamen het vreemdst. Ik heb zowel Bastre , Davemonde , Overlegom Anthoni Waterlo valentijn 14-10-2023
Beste Geert, dank voor de reactie. Ik zal je een e-bericht sturen naar het aangegeven adres. Ik ben inderdaad bezig met transcriptie verzoek 2 Joost Schoute 15-04-2020
Beste Geert, Dank voor de snelle reactie. Hiermee kan ik zelf ook weer leren lezen in andere teksten. Cor Tekst uit DTB boek Gaarder rond 1708 Cor Visser 19-02-2023
Beste Geert, Dank voor de transcriptie. Het is sowieso een prachtig verhaal. Ik heb meerdere documenten toegestuurd testament 1620 Bernadette van… 16-03-2021
Beste Geert, dank voor deze snelle en zeer volledige reactie, geweldig! De in de akte gepresenteerde personen ter zijde transcriptieverzoek akte 1584 Joost Schoute 11-08-2019
Beste Geert, Dank voor het snelle antwoord ik kan weer met een gerust hart verder met mijn verhaal. Een betekenis van d Ord: Ab Visser 07-01-2023
Beste Geert, Dank voor je prima transcriptie, je bent er in ieder geval achter gekomen wie achter de kaping van het Oplossing Paleopuzzel nr. 108: Edams schip in de problemen 05-05-2023
Beste Geert, Dank voor je reactie. De scan bedraagt 25 pagina's en ik heb die via We Transfer opgestuurd gekregen. Ik Notariële akte Willem van Hout Rinus van Hout 21-03-2021
Beste Geert, Dank voor je reactie. Ik had problemen met de grootte van de file. Hopelijk is bijgaande tekst goed Transcriptie dingsignaten Erik van Lith 14-12-2022
Beste Geert, Dank weer voor de snelle service, heel blij mee. Met vriendelijke groet, Arie Eijgenraam Hulp bij transcriptie Arie Eijgenraam 18-10-2022
Beste Geert, Dank weer voor deze transcriptie. Ik ben er weer blij mee en leer er veel van. Met vriendelijke groet, Arie Transcriptie Acte van Acquit Arie Eijgenraam 17-10-2022
Beste Geert, Dankjewel voor je snelle reactie! Fijn dat je kunt bevestigen wat ik al dacht te lezen; toch altijd prettig Vraag en antwoord spelletje in Buurmalsen in 1731? Regina 26-04-2022
Beste Geert, Dat gaat snel. Hartelijk dank! Anton van Seventer Sententie Hof van Holland 1549 Anton van Seventer 05-04-2022
Beste Geert, dat is snel! Dank je wel. Ja, als ik het nu zo lees, dan denk ik ook dat ze allemaal uit één gezin komen Sterckmans Yvon Rijshouwer 01-02-2022
Beste Geert, de transcriptie die jij hebt gedaan is niet de gevraagde. Ik vroeg een transcriptie uit de de notariele Aanvulling 2 transcriptieverzoek akte 1581 Notariële protocollen Haarlem Joost Schoute 08-02-2020
Beste Geert, Die pagina is er wel. Zie https://watstaatdaer.nl/forum/oplossing-paleopuzzel-102-een-visioen-uit… Paleopuzzel nr. 102: Een visioen uit Goirle, 1616 Paul de Wit 26-10-2022
Beste Geert, Dit blad (het voorlaatste) heb je blijkbaar gemist. Kan je dit nog even bekijken? mvg Werner nalatenschap Jan Van Robbroeck 3 Werner de Winter 24-06-2020
Beste Geert, Een hele mooie transcriptie heb je afgeleverd. Het handschrift was dit keer weliswaar niet supermoeilijk Oplossingen paleopuzzel nr. 107 : Prijs van coulance 05-04-2023
Beste Geert, Geen expert, maar een eerste, roestige poging van vertaling In de naam des Heren, amen. In het 1568e jaar Geert Ouweneel heeft zelf hulp nodig René van Weeren 27-11-2023
Beste Geert, Geweldig dat het je gelukt is om er een transcript van te maken! Daar ben ik heel erg blij mee! Mijn Kan iemand van deze moeilijk te lezen tekst een transcriptie maken? Leo Martinus 26-03-2021
Beste Geert, Hartelijk dank hiervoor, wat een mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam 27-09-2022
Beste Geert, Hartelijk dank hiervoor, wat een mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam 27-09-2022