Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dit is geen leesbaar document, want veel te klein. Bij vergroting wordt alles wazig. Graag een betere scan die bij van Ranzow Andreas
Op heeden den 10 Maert 1776 compareerden voor mij Jan Klemme, nota- ris etc. in t'bijwezen van de nabemoemde getuigen sr Transcriptie Notariële akte 1776 Geert Ouweneel
Hi allen, Wie kan mij helpen achterhalen van welke kunstenaar deze paraaf is? Hier is de foto van het gehele werk. Dank Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Lizanne
Hi allen, Wie kan mij helpen achterhalen van welke kunstenaar deze paraaf is? Het is een werk uit de collectie die mijn Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Lizanne
Hi allen, Wie kan mij helpen achterhalen van welke kunstenaar deze paraaf is? Het is een werk uit de collectie die mijn Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Lizanne
De akte bestaat uit 3 bladzijden. Transcriptie Notariële akte 1776 André Gresnigt
Ook de beste wensen voor jou, Guido. Het Felixarchief is online nog niet bereikbaar. Vandaar een transcriptie onder Peter Jan Snoeye met erflijke rente 1476 Antwerpen met onzekerheden Michel G.
Ik lees in balletjes. Een balletjesmaker is een maker van suikerwerken in de vorm van balletjes. https://www beroep Montezinos ChrisvD
Mij lijkt dat Jacobus Fauchel steeds tekent ónder de doopinschrijvingen, en de andere twee erboven. In dit geval hoort Perina? Pauwel
ik bedoel het woord onder 'Rachel rozette' beroep Montezinos jair
Stephan, Er zijn ten minste drie geestelijken die in deze parochie de doop bedienen. Op deze twee pagina's vind je naast Perina? René van Weeren
Ok, maar ik begrijp niet wie de Jacobus Fauchel eigenlijk was, aangezien Daniel Van Wichelen de doop doet Perina? Stephan
Dag Andreas, dank voor de toevoeging! Johan Lieftingh misdraagt zich - alwéér Jitske Hell
Bedankt Michel , de beste wensen overigens .(aan iedereen op het forum) Het blijft enigszins aandachtig kijken naar ' ad Verkoop van land Wilmarsdonk 1475 Antwerpen graag controle Guido Snoeys
1. Peter Snoeye Janssone wilen geseten te Wilmersdonc vercocht Katlinen Kalfsteerts wettich 2. wijf Jacob Tijsmans ende Verkoop van land Wilmarsdonk 1475 Antwerpen graag controle Michel G.
Heel hartelijk dank, Andreas en René om hier licht in de zaak te brengen! geboorteakte Franciscus Mu(e)l 8/4/1601 Sint-Pauwels Veerle Heyman
Een aantal dingen lees ik anders. 10 Perinam Michaelis ex Cornelio et Anna Fruijtop [con]iug[u]m na[tam] 8 hora 5 ves Perina? Pauwel
De voornaam van de meter lijkt mij Marie te zijn geboorteakte Franciscus Mu(e)l 8/4/1601 Sint-Pauwels René van Weeren
Het is de bovenste. Moeilijk om alle namen te lezen, maar hier alvast een poging. Den selven dage gedoopt 't kindt van P geboorteakte Franciscus Mu(e)l 8/4/1601 Sint-Pauwels Andreas
Hallo Andreas, Wat ben jij grondig, dank je wel! En je hebt ook precies mijn vraag beantwoord, want de overledene trouwt 1773 begrafenis (tekst in het frans) Sannne
Dank! Fijn dat u het heeft gevonden. Het is dus een replica van een afbeelding op de kist met de relikwieën van de Latijns opschrift tegeltje Jeroen Wortel
Le trente novembre 1773 est mort Antoine Dumaine agé de septante six ans veuve d'Excolastique Bauduin et fut inhumé le 1773 begrafenis (tekst in het frans) Andreas
http://www.vallenajerilla.com/berceo/abadleon/expansionmonasticaenlario… Een voorbeeld van zo'n tegel Opschrift Latijns opschrift tegeltje Andreas
Heel hartelijk bedankt Andreas! Hartelijke groet, Sanne doop Philippus Josephus 1718 te Maubeuge FR Sannne
en de rechter tekst Latijns opschrift tegeltje Jeroen Wortel