Reactie Aflopend sorteren Onderwerp Auteur Datum
Beste Anton, Dank voor de check ! Alhoewel er in deze akte niet echt iets belangwekkends m.b.t. Rutger Jacobs wordt Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 28-12-2023
Beste Anton, Hartelijk dank voor deze aanvulling ! 🙏🏻 Er komen hier een paar namen in voor waar ik wellicht wat aan heb Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 23-12-2023
Beste Anton, Ik kom nog heel even terug op je transcriptie: kan het zijn dat er in de laatste zin Rutgerus Jacopss staat Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 27-12-2023
Beste AntonS, ik heb al eens eerder geschreven dat als een ander het woord schrijft en je gaat het weer bekijken dan zie weer paar vraagtekens, het is toch naar weer. Roel ten Klei 17-11-2020
Beste Anwar, aangezien het archief van het Ministerie van Oorlog bij het Nationaal Archief in Den Haag te vinden is Codeschrift van het archief van Departement van Oorlog Otto Vervaart 13-07-2023
Beste Archimboldo en Chris, hartelijk dank voor de transciptie. ben ik blij mee.Nu kan ik weer verder met mijn onderzoek wie kan mij helpen? Kat. 14-11-2018
Beste Archimboldo en Pauwel Transcriberen is een kunst maar bij jullie is het een kunst met een grote "K". Mijn oprechte Leeshulp gevraagd tekst 1513 Paul 28-12-2018
Beste Archimboldo en Tim, Bij deze nog twee vergelijkbare glasfragmenten die uit hetzelfde vondstcomplex komen. Het glas Wat staat daar? Gotische tekst op glas Jacobine Melis 23-06-2018
Beste Archimboldo, dank je wel voor je preciseringen, de afbeeldingen en de complete transcriptie! De seigneur de Bevres een Franse afkorting Otto Vervaart 15-08-2018
Beste Archimboldo, Hartelijk dank voor je antwoord. Ja, het is lastig lezen daar op die plaats van de pagina. En, nu je met welke eden? Michel 08-10-2018
Beste Archimboldo, Ik moet zelf 20 boedelinventarissen vertalen en inbrengen in een databank. Deze boedelinventaris is Inleiding Boedelinventaris Jordi Willekens 21-11-2018
Beste Arcimboldo en Michel, heel erg dank voor jullie ondersteuning bij deze transcriptie, dit was voor mij te moeilijk Akte uit boek Besundere Leenen Buggenhout Carlo 01-05-2022
Beste Arcimboldo, beide stukken die hier aan de orde zijn komen uit de Groninger Archieven, toegang 2, Ommelander Resolutie van de vertegenwoordigers van Fivelingo en Hunsingo (eind 16e eeuw) Otto Vervaart 23-05-2019
Beste Arcimboldo, deze brief is inderdaad hastelijc geschreven! De handtekening oogt op het eerste gezicht als Bezuyer Leesbare maar onduidelijke ondertekening Otto Vervaart 26-09-2023
Beste Arcimboldo, u bent erg grappig. Ik heb geprobeerd 4 bijlagen te uploaden, deze site laat er maar eentje zien Vouwbrief Schoonhoven 1814? Gerard 07-10-2019
Beste Arcimboldo, Ik heb jouw zeer nuttige aanvullingen en verbeteringen vandaag verwerkt. Ik heb alvast één vraag. Zou Transcriptie boedelscheiding Henrick Wilems (3 maart 1489) Kees van der Beek 29-04-2019
Beste Arcimboldo, Bedankt voor je reactie. Vanwege vakantie liet mijn reactie even op zich wachten. De tweede keer dient Paleopuzzel nr. 62: Een vrije vogel? 01-07-2019
Beste Arcimboldo, Hartelijk dank voor je hulp, het woord conscrits kende ik niet... Vriendelijke groet, Onbekend Frans (militair) woord Druppie 12-02-2019
Beste Arcimboldo, Hoe terecht dat 'aanstotelix' je aenstoot gaf! Het is bij dezen hierboven aangepast. Voor de slinger Paleopuzzel nr. 57: Great Britain, what else? 02-04-2019
Beste Arcimboldo, Je hebt helemaal gelijk, dank zij jou reactie en een nadere beschouwing blijkt het inderdaad een J te octrooi Bruno van de Stadt 09-06-2022
Beste Arcimboldo, Misschien is d eoplossing te vinden in 'Lexicon Abbereviaturarum' van Cappelli. Dit boek is te Een stukje Waarheidsboek uit 1507 Geert Ouweneel 12-12-2019
Beste Ariane, Eerst een regestje, met alvast excuses voor eventuele lees- en tikfouten: Jan, zoon van wijlen Jan Craen Akte in het Latijn uit 1502 Michel Oosterbosch 15-04-2020
Beste Ariane, Ik heb in regel 4 bedacht: Communitatis Carthusien(sis) en in regel 8 de rode altari beatorum Georgii Akte in het Latijn uit 1502 lars van Nigtevegt 09-04-2020
Beste Arie, het lijkt me dat deze soldaat zijn officiële ontslagdocument moest laten zien c.q. opsturen voor de Document Legation de France Otto Vervaart 05-06-2023
Beste Arie, voor alles is er een begin, zo ook voor de Amsterdamse ondertrouwregisters: Den 13. November 1683 / Hulp gevraagd Otto Vervaart 04-02-2021