Reactie Aflopend sorteren Onderwerp Auteur Datum
Beste Anneloes, jammer dat er nog niemand heeft gereageerd op jouw oproep. Het lezen van Latijnse teksten is ook wat staat er in deze Latijnse brief? Mariët Bruggeman 29-04-2020
Beste Ans, dank voor je reactie. Zou je me een mailtje willen sturen met jouw verzoek? Dat mag naar info@watstaatdaer.nl Ontcijferen overlijdensakte met vervaagde inkt 05-03-2024
Beste Anton en Otto, Geweldig werk weer, hartelijk dank daarvoor! Het begint steeds duidelijker te worden. Een mooie Latijnse tekst met afkortingen, Bosch Protocol 1444 Theo Molenaar 24-09-2020
Beste Anton, Bas en Otto, wederom bedankt voor jullie reacties. Ik kan weer een stukje verder met de puzzel. stamboom fam. van Veghel Jan van Veghel 17-06-2020
Beste Anton, Bas en Otto, wederom bedankt voor jullie reacties. Ik kan weer een stukje verder met de puzzel. stamboom fam. van Veghel Jan van Veghel 17-06-2020
Beste Anton, dit zou het wel eens kunnen zijn. Ik heb de links die jij aangaf bekeken. colophontis heeft dus niets te doopinschrijving 1851 Salatiga Kees Takkenberg 14-02-2021
Beste Anton, ik ben weer een stuk verder. Dankjewel voor je snelle en duidelijke reactie. Een hartelijke groet, John. Enkele onduidelijke woorden John van der Sanden 30-06-2021
Beste Anton, Otto en Bas bedankt voor jullie reacties. normaal ging ik via "plaatsnamen in Noord-Brabant" en aanwezige stamboom fam. van Veghel Jan van Veghel 14-06-2020
Beste Anton, sorry, ik heb nog een vraag. Mijn opdrachtgever bij de IGV kwam erachter dat er in het bewuste doopboek nog doopinschrijving 1851 Salatiga Kees Takkenberg 15-02-2021
Beste Anton, wat een ontzettend leuke reactie. Een waar compliment aan alle vrijwilligers die aan dit forum meewerken Sententie Hof van Holland 1549 Mariët Bruggeman 06-04-2022
Beste Anton, zou kunnen wat jij schreef. Komen we denk ik niet achter. Dat een kind maanden later na geboorte werd Doopboek Semarang RK 1840-1853 kees Takkenberg 27-03-2021
Beste Anton, Dank voor de check ! Alhoewel er in deze akte niet echt iets belangwekkends m.b.t. Rutger Jacobs wordt Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 28-12-2023
Beste Anton, Hartelijk dank voor deze aanvulling ! 🙏🏻 Er komen hier een paar namen in voor waar ik wellicht wat aan heb Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 23-12-2023
Beste Anton, Ik kom nog heel even terug op je transcriptie: kan het zijn dat er in de laatste zin Rutgerus Jacopss staat Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 27-12-2023
Beste AntonS, ik heb al eens eerder geschreven dat als een ander het woord schrijft en je gaat het weer bekijken dan zie weer paar vraagtekens, het is toch naar weer. Roel ten Klei 17-11-2020
Beste Anwar, aangezien het archief van het Ministerie van Oorlog bij het Nationaal Archief in Den Haag te vinden is Codeschrift van het archief van Departement van Oorlog Otto Vervaart 13-07-2023
Beste Archimboldo en Chris, hartelijk dank voor de transciptie. ben ik blij mee.Nu kan ik weer verder met mijn onderzoek wie kan mij helpen? Kat. 14-11-2018
Beste Archimboldo en Pauwel Transcriberen is een kunst maar bij jullie is het een kunst met een grote "K". Mijn oprechte Leeshulp gevraagd tekst 1513 Paul 28-12-2018
Beste Archimboldo en Tim, Bij deze nog twee vergelijkbare glasfragmenten die uit hetzelfde vondstcomplex komen. Het glas Wat staat daar? Gotische tekst op glas Jacobine Melis 23-06-2018
Beste Archimboldo, dank je wel voor je preciseringen, de afbeeldingen en de complete transcriptie! De seigneur de Bevres een Franse afkorting Otto Vervaart 15-08-2018
Beste Archimboldo, Hartelijk dank voor je antwoord. Ja, het is lastig lezen daar op die plaats van de pagina. En, nu je met welke eden? Michel 08-10-2018
Beste Archimboldo, Ik moet zelf 20 boedelinventarissen vertalen en inbrengen in een databank. Deze boedelinventaris is Inleiding Boedelinventaris Jordi Willekens 21-11-2018
Beste Arcimboldo en Michel, heel erg dank voor jullie ondersteuning bij deze transcriptie, dit was voor mij te moeilijk Akte uit boek Besundere Leenen Buggenhout Carlo 01-05-2022
Beste Arcimboldo, beide stukken die hier aan de orde zijn komen uit de Groninger Archieven, toegang 2, Ommelander Resolutie van de vertegenwoordigers van Fivelingo en Hunsingo (eind 16e eeuw) Otto Vervaart 23-05-2019
Beste Arcimboldo, deze brief is inderdaad hastelijc geschreven! De handtekening oogt op het eerste gezicht als Bezuyer Leesbare maar onduidelijke ondertekening Otto Vervaart 26-09-2023