Reactie Onderwerp Auteur Datum
Beste Sanne, de doopgetuigen heten Joannes Peeters van de Pas et Elsiabaetha Aertsdr. Corte. Vaak helpt het om ook naar doop 1715 Otto Vervaart
Deel 2 Transcriptie akte Martijn
No. 360 vant register Hypotheek obligatie H No. 267 Op heden den zeventienden December des jaars achttien honderd vijf Verzoek transcriptie notariele aktes Geert Ouweneel
conjugum, het eerste woord slaat nog op de ouders en betekent 'gehuwden, echtgenoten'. Daarna volgt 'patrinus nominatus' drie woordjes René van Weeren
vervolg... Ook nog onzeker over de schrijfwijze van... et ..etiam ...aut ..ad ..cum . eius Allemaal voorzetsels Vele Nog een erfeniskwestie met enkele onzekerheden ..1506 Antwerpen Guido Snoeys
Hallo Gert, met dank, ik ga uitzoeken of Dirck Cornelisz Mastwijck mogelijk als vorige eigenaar te vinden is. groet Hans hulp gevraagd bij ontcijferen tekst Hans Looman
Margruete moet overigens Margriete zijn, zie nu pas de typo Schepenakte 20-11-1577 te Mechelen René van Weeren
Hallo René, erg bedankt voor de hulp, dit was voor mij onleesbaar! Schepenakte 20-11-1577 te Mechelen Carlo
Hallo Geert, ik ben je erg dankbaar voor deze verhelderingen. Het is een voor mijn familiegeschiedenis erg verklarende Schepen akte 16 februari 1580 uit Mechelen Carlo
En hier de tweede. Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
Hartelijk dank Geert. Ik heb nog twee akten die ik graag goed wil lezen. Kan je me daar nog eens mee helpen? Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
Goedemorgen René, Heel hartelijk bedankt weer! En een fijne dag gewenst, groet, Sanne Recente doop Sanne
22 martii Gislenus (vulgo Gelingh) fil[ius] illeg[itimus] Adriani Joannis van der Dock et Elisabethae Gelingh Broere Recente doop René van Weeren
R. Mookebosch R, Smets Jouffrouwe Catherina Stassijns met mr. Roumonde van den Senthehuiren, man ende momboir voor Schepen akte 16 februari 1580 uit Mechelen Geert Ouweneel
De originele plek van het document kan ik trouwens niet delen denk ik, het is naar mijn email gestuurd. Toch even een Recente doop Sanne
Nu nog het laatste woord.... Loquet[us]*, H[ee]r Machiel / Van Heyster, van het contract / ghepasseert bij Jan Van [den] Schepenakte 20-11-1577 te Mechelen René van Weeren
Super Geert en René! Hartelijk dank. Hulp graag met transcriptie Tim
Dag Guido, Nu ligt er op alle slakjes zout ;-) Ridder Hector van Lyere, Gillis Mennens, Renier van Ursele waren volgens Graag controle en correctie please Michel
Den 2 sept[ember] 1679 in 't / Anthoni Gasth[uys]* / getrouwt Loijs Willemssz, j[ong]m[an]**, achter Jacobik[er]ke Anna Hulp graag met transcriptie René van Weeren
Loys Willemsen jongman achter Jacobikercke, Anna van Lit, jongedochter, in de Hekelsteeg Getuygen: Jannichie Peters Hulp graag met transcriptie Geert Ouweneel
Bedankt Michel(len) , zo gaan we lke dag wat verder...misschien me toch wel wat verdiepen in het ouder latijn Hulp gevraagd bij deze transcriptie (met fouten) en latijn Guido Snoeys
Dag Koos, Een (te?) late poging. 'vaken' is vermoedelijk hetzelfde als de 'waeck' in jouw recentere post. Sommige dingen Gilderekening Michel
Dag Guido, Mijn naamgenoot heeft het al grotendeels voor je opgelost, inclusief het Latijn; hieronder dus slechts enkele Hulp gevraagd bij deze transcriptie (met fouten) en latijn Michel O.
Beste Arcimboldo en Michel, heel erg dank voor jullie ondersteuning bij deze transcriptie, dit was voor mij te moeilijk Akte uit boek Besundere Leenen Buggenhout Carlo
New super hot photo galleries, daily updated collections http://somalishemale.instasexyblog.com/?joslyn older man young Akte d.d. 10 februari 1782 – deel 2 carolinabd16