Reactie Onderwerp Auteur Datum

Mag ik jullie allen hartelijk danken voor de moeite. Zonder jullie hulp zou dit niet lukken. Groet, Peter van Rijssel

testament 10 december 1703 Peter Van Rijssel

Ik hou mijn volledige tekst nog wat in beraad... Questie vande andren ooc noch een kans te gheven...

Paleopuzzel nr. 25: Rooie oortjes voor de Raad Van Rietvelde Johan

De huidige inzendingen combinerende, komen we al aan meer dan de halve tekst! Misschien dat iemand anders nog kan

Paleopuzzel nr. 25: Rooie oortjes voor de Raad

1 D'Eerste ende ander raeden van Brabant onder de geunieerde provintien, den eersten deurweerder oft bode macht/ 2

Paleopuzzel nr. 25: Rooie oortjes voor de Raad nadine

Aanvullingen en verbeteringen in hoofdletters vermeld: Télégramme chiffré. Ministre Belgique TOKIO [in de marge

Franse brieven (met foto) nadine

Hallo, Bedankt voor uw reactie. Haar moeder is Lansdorp. Nu heb ik lang geleden een foto van haar moeder in mijn bezit

Nogmaals jullie hulp bij oude foto. Monique

correctie blad 2 kantlijn moet zijn: met namen Jan Peters van Rijssel

testament 10 december 1703 herman geurts

De enige S C Andriessen die ik in Bussum heb gevonden is een Suzanne Andriessen . Deze is echter overleden in 1913

Nogmaals jullie hulp bij oude foto. herman geurts

Blad 2 1 sij testatrice, dat Cornelis Willems 2 van der Alst vooruit nae haer testa- 3 trices doot, sal dirigeeren alle

testament 10 december 1703 herman geurts

Enige aanvullingen mijnerzijds Compareerde voor ons schepenen/ 2 ende subst[ituut] secret[ari]s van Son, ondergenoemt/ 3

testament 10 december 1703 J. Kuijpers

Blad 1 1 Compareerde voor ons schepenen/ 2 ende subst[?] secret[ari]s van Son, ondergenoemt/ 3 Maria dochtere Peter

testament 10 december 1703 nadine

Een paar kleinigheden: 6. ’t sij 10. sijnde 12. wesen 18. overschrijvende

Paleopuzzel nr. 25: Rooie oortjes voor de Raad Chris van Dijkum

Heel hartelijk bedankt! Hiermee kom ik zeker verder!

Akte in het Duits Carola

Tschilesen = Czeladź Wielka (Polen) Wohlau = Wołów (Polen)

Akte in het Duits Chris van Dijkum

21 Tschilesen 20. September 1881 bekannt der Pferdeknecht Johann Heinrich Klose Tschilesen, Kreis Wohlau evangelischer

Akte in het Duits Chris van Dijkum

mmm, dat is de 2e pagina, hier volgt de eerste

testament 10 december 1703 Peter Van Rijssel

Vandaag alleen de pare zinnen... 1. 2. hebbende t'exploicteren hier toe versorght, saluijt. Wij hebben ontfangen de

Paleopuzzel nr. 25: Rooie oortjes voor de Raad Van Rietvelde Johan

Bedankt Johan.

15de eeuwse tekst nadine

Ik lees: 1. Upden XVIIIsten dach van wedemaent anno LVII. So was gheappointeert up tvorighen/ 2. dat Lodewijc Greffin

15de eeuwse tekst Van Rietvelde Johan

hartelijk bedankt

Franse brieven (met foto) peacehouse

Met nog fouten : 1. Upden XVIIIsten dach van wedemaent an[n]o LVII. So was gheappanteert op t'vanghen 2. dat Lodewijc

15de eeuwse tekst nadine

http://www.persee.fr/doc/rhmc_0048-8003_1966_num_13_4_2924 http://www.persee.fr/doc/rbph_0035-0818_1954_num_32_1_1890

Franse brieven (met foto) nadine

de derde brief waar ik moeilijkheden mee heb

Franse brieven (met foto) peacehouse

2e brief

Franse brieven (met foto) peacehouse

5. Pr als groostne tusschen (schunnende)… wepende ghepleten zonde wepen daer oof de 6. Vors(eyde) pretre in ghebrehe was

15de eeuwse tekst Hunexpected