Reactie Onderwerp Auteur Datum
Inventaris gedaan maa- ken instellen bij Maria Peters van Eyndhoven, we- deuwe van wijlen Francis Santegoets, van alle schepenakte uitschrijven Geert Ouweneel
Den II junii Ten jaere, daghe en[de] commissariss[en] als vooren sijn geco[m]pareert Jeronimus Helmerssz[en], v[er verzoek om transcriptie ondertrouwakte Amsterdam René van Weeren
Die 9 Meert 1727 compareerde Eva Looymans, inwoondersse tot Eeckeren, out ontrent de tweenvijftic jaeren, dewelke Notariële akte uit Ekeren 1727 Geert Ouweneel
Fantastisch!! Heel veel dank. Ik ga meteen op zoek naar het genoemde eerdere vonnis. Groeten Dirk Vonnis Hof van Holland (tweede deel) dirk meerburg
Dag Guido, Hoe het genealogisch allemaal in elkaar steekt, daar heb ik uiteraard geen zicht op. Het enige wat ik kan Nog enkele passages 1424 Antwerpen Michel G.
Allereerst grote dank voor het hierboven geleverd abstract en de transcriptie. Nieuw voor mij is de inventarisatie van schepenakte uitschrijven Arnold Simons
Dag Ron, ik moet je helaas teleurstellen. Verdere informatie over Herbert Jan Smits, behalve bovenstaande akte, heb ik akte 1632 Ria van de Laak
bij memorien ende advertissemente van rechte daervan met sulcke brieven ende mandamenten als hemluyden gelieven soude t Vonnis Hof van Holland (tweede deel) Geert Ouweneel
7-groot.jpg, 26-3-2023 Jan Oom van Wingaerden, eysscher Huych Jacopsz ende Claes Wouterssz, gedaechden In der saicken Vonnis Hof van Holland uit 1536 (eerste deel) Geert Ouweneel
Beste Geert Ouweneel, Super, knap werk! Veel dank voor deze transcriptie en uw inspanning. Hartelijke groet, Bram Transcriptie brief Willem van Oranje B. Wicherink
van Thabor voorsz. A D M in waranda op ontrent sesse guldenen in diversche oude chijnsen ende aen verscheyden persoonen Akte Mechelen 2 Geert Ouweneel
Jouffrouwe Anna de Carnijn, weduwe wijlen joncheer Robert van Hooff, geadsisteert van eenen vremden momboir, hair metten Akte Mechelen Geert Ouweneel
De Prince van Oraengien, grave van Nassau etc., marquis van Veere etc. Edele, eersaeme, discrete, lieve, besundere Transcriptie brief Willem van Oranje Geert Ouweneel
Jacques Sporckmans, notaris, als om t'ghene naerbeschreven staet te doene, onwederroepelijck gemachticht van Peeter 1640 Akte Geert Ouweneel
Hallo Michel, Ik ben serieus in de war om verschillenden redenen. a) Vooreerst een paar woorden die ik niet thuisbrengen Nog enkele passages 1424 Antwerpen Guido Snoeys
Mr. Adolff van der Venne, notaris, als om t'gene nabeschreven staet te doene onwederroepelijck gemachticht van Akte 1672 Geert Ouweneel
vallen ende verschijnen zal den lesten Aprilis 1631, op ende aen twee nieuwe steyne huysen metten gronde ende Mechelen 1656 2-2 Geert Ouweneel
Ydem den voorsz. Sporckmans als totten navolgende behoorlijck gemachticht van Guiliamme van den Campe ende van Catherine Mechelen 1656 1-2 Geert Ouweneel
Dag Guido, Ik lees het zo: 1. Jan vander Rijt voir den helft ende Heinric vander Calsteren voir dander helft 2. want de Nog enkele passages 1424 Antwerpen Michel G.
Bijlage ontbreekt 1625 Akte René van Weeren
Met mijn bijzondere dank, hartelijke groet en fijn weekend! John onduidelijkheden in de 41 pagina's MOERMANS versus H en C SPELMANS john strouwen …
Ook aan jou Geert, veel dank! Hulp bij trancriptie akte 1607 Anne
hondert guldens brabansch eens dienende provisioneelijk tot applicaat van twee hondewrt vijfthien guldens geexh: 15 onduidelijkheden in de 41 pagina's MOERMANS versus H en C SPELMANS Geert Ouweneel
Lasten van den boel. Op den 22en Augusty anno 1607 is voor den notaris Jan Molijn ende seeckere getuygen gepasseert Hulp bij trancriptie akte 1607 Geert Ouweneel
Veel dank! Hulp bij trancriptie akte 1607 Anne