Reactie Onderwerp Auteur Datum

Nog even, ook in de link staat' gecoft' en dat boek is gedrukt!

Paleopuzzel nr. 27: Schotse bibliotheek aline

Hoe mooi ook, ik ben het niet met Herman eens betreffende vercost. Voor mij blijft het vercoft. De -f- is zo duidelijk

Paleopuzzel nr. 27: Schotse bibliotheek aline

Prachtig! Dit bevestigt de naam van de boekverkoeper in Utrecht. Herman, bedankt voor de link naar de lijst met

Paleopuzzel nr. 27: Schotse bibliotheek Robin Urquhart

@ Robin Urquhart: Er zijn meerdere boekverkopers Broedelet werkzaam geweest in Utrecht zie link: http://drukkers.library

Paleopuzzel nr. 27: Schotse bibliotheek Herman Geurts

Hierbij mijn oplossing, welke op onderdelen afwijkt van eerdere oplossingen 1 Op woensdach voor de 2 middagh den 5°

Natuurlijk komen er in 2018 nog een paar puzzels uit Schotland. De Schotten zijn de Nederlanders dankbaar voor hun hulp

Thnx Robin. Wie weet krijgen we nog meer van dit soort juweeltjes door onze internationale connecties. Fijne dagen

Paleopuzzel nr. 27: Schotse bibliotheek

Wat leuk, deze reactie uit Edinburgh. Misschien is er op deze manier nog meer te transcriberen? En nu weten we iets meer

Paleopuzzel nr. 27: Schotse bibliotheek Aline

Hartelijk dank van de National Records of Scotland voor je transcripties. Ze helpen ons ons document te begrijpen. De

@ Gerard Kuijpers Wat is de sluitingsdatum voor inzenden oplossing?

en langzaam nog wat verder: 3 ondergeschreve 5 ten 11 den 20 rekeninge 21 nog meer twijfel: aen een LXe (60e) van den

Paleopuzzel nr. 27: Schotse bibliotheek archimboldo

enkele aanvullingen op een prima 1ste versie: r.3 hebbe ick r.4 Erffhuijsmeester r.5 vercoft r.7 Rinkinck r.10 de heer r

Paleopuzzel nr. 27: Schotse bibliotheek aline vermeulen

Hallo Rien, Hartelijk dank voor het uitzoekwerk. Een fock in de betekenis van omslagdoek ligt wat mij betreft nu het

Kledingstukken uit de 16de eeuw Johan van der Elsen

'k Probeer toch maar eens : 1 Op woensdach voor de 2 middagh den 5° febrij 1710 3 hebben we ondergeschreven 4 erfthuys m

Paleopuzzel nr. 27: Schotse bibliotheek Albert Vandenberghe

Graag gedaan. paul -anton-frederik geurts= geen familie

Wie is dit? Herman Geurts

Hallo Herman, 100% in haar trouwakte zijn de getuigen Kuijk en Weijs. Deze namen staan op foto's die ik in 1 koop heb

Wie is dit? Monique

Hallo Herman, Dan is ze tussen de 30 en de 40 jaar ,dan is ze ouder dan dat ik dacht. Het zou heel goed kunnen, bedankt

Wie is dit? Monique

ik denk : Johanna Adriana Maritz zie : https://www.genealogieonline.nl/stamboom-kort-kraak/stamboom/I1132/inde…

Wie is dit? Herman Geurts

Beste puzzelaars bedankt voor jullie inzet, en wacht en op de oplossing. Hieronder staat de oplossing (met de

Paleopuzzel nr. 26: Helmond-Herlaer

Het is een interessant probleem, dat is een ding dat zeker is! We hebben hier ook flink wat nagezocht, maar zijn geen

Kledingstukken uit de 16de eeuw

Beste Herman en Helena, dank voor jullie reacties. Als je bij de notaris- en schepenakten op deze website gaat zoeken op

Kledingstukken uit de 16de eeuw Johan van der Elsen

1) ’t areest ghedaen ende tverbod bi joncvrauwe Katheline sheer Willem Gheerolfs 2) weduwe, op de versterveenesse bleven

Tekst van rond 1450 Archimboldo

Hartelijk dank Archimboldo!

Notariele akte Leiden 1712 Rene

huijden den 19e december 1712 compareerden voor mij Simon van Douderen Notaris Publicus bij den ed hove van hollandt

Notariele akte Leiden 1712 Archimboldo

Misschien eens navragen bij het textielmuseum?

Kledingstukken uit de 16de eeuw Herman Geurts