Reactie Onderwerp Auteur Datum
11 Transcriptie akte Martijn
10 Transcriptie akte Martijn
9 Transcriptie akte Martijn
8 Transcriptie akte Martijn
7 Transcriptie akte Martijn
6 Transcriptie akte Martijn
5 Transcriptie akte Martijn
4 Transcriptie akte Martijn
3 Transcriptie akte Martijn
2 Transcriptie akte Martijn
Hartelijk dank! Transcriptie akte Martijn
Beste, Ik heb een poging gedaan om de eerste lijnen te 'vertalen'.. De genoemde personen komen allemaal voor in de Dit gaat boven mijn petje Breda +- 1611 lening Guido Snoeys
Ik kan de afbeelding niet rijmen met de tekst die je hierbij meestuurt. Dit gaat boven mijn petje Breda +- 1611 lening Geert Ouweneel
Vonnis In den naam des konings! Schepenen der stad Leyden, gehoord heb- bende den criminelen eisch en conclusie door den Transcriptie akte Geert Ouweneel
Deel 2 Transcriptie akte Martijn
Fantastisch! Veel dank!! Hulp gezocht! Sophie
Rothgefärbtes Haar eines Tonganerin Roodgeverfde haar van een Tongaanse (met dank aan de tip Vavu'a, een regio Hulp gezocht! Andreas
Dank allebei! Kwijtscheldingen Egelantiersgracht Amsterdam 1615 Jan Thijm
Met nogal wat hiaten: Rothgefärbtes Haar ..es Tonge… Ton zal hier kleur betekenen. Hulp gezocht! ChrisvD
Ik lees net als BHIC Pauwel ssen en Anthon issen. Anthonius Pauwelssen ChrisvD
Bedankt Rene! Anthonius Pauwelssen Bjorn
20a maii 1686 baptisatus e st Anthonius legitimus filius Petri Pauwelisen et Johannae Theunissen coniug um. Susceperunt Anthonius Pauwelssen René van Weeren
Dit is toch prachtig merci allemaal. Guido Henric Adrian Snoeijs vs Raes van Boeijmer Breda 1590 Guido Snoeys
Guido, ik heb je transcriptie volledig overlopen en aangepast waar het nodig bleek. 1. Quam Henrick Adriaen Snoeijs zone Henric Adrian Snoeijs vs Raes van Boeijmer Breda 1590 Andreas
Het zonder daartoe gerechtigd te zijn, lopen over grond dat bezaaid is. Veel plezier met je onderzoek Storm. Reden voor gevangen nemen Cornelis Hubertus de Regt. Dennis