Reactie Onderwerp Auteur Datum

Dank voor je inzending Roland! De oplossing volgt binnenkort.

Paleopuzzel nr. 1

Eenvoudig middel tegen de buikpyn der paarden en koeijen. Zoodra men bemerkt dat de beesten doir buikpyn gekweld worden

Paleopuzzel nr. 1 Roland de Bonth

Hallo Ger, Die puzzel wacht nog wel even op je. Het compliment laten we graag toe. Dank je wel!

Paleopuzzel nr. 1

Ik ben nog niet toe aan de uitwerking van een transcript. Ik ben wel toe aan het geven van een compliment. Ik vind het

Paleopuzzel nr. 1 Ger Zandstra

Dank voor je inzending Cees! Leuk dat er mensen zijn die zich daar vast in bijten. De oplossing volgt over een tijdje.

Paleopuzzel nr. 1

Eenvoudig middel tegen de buikpijn den paarden en koeijen. Zoodra men bemerkt dat de beesten door buikpijn gekweld

Paleopuzzel nr. 1 Cees Wagemakers

Dank je Martine! Uit de puntjes blijkt dat het niet eenvoudig was, maar dat geeft natuurlijk niet. Goed dat je hebt

Paleopuzzel nr. 1

Een voudigmiddel tegende buikpijn den paarden en koeijen Zodra men bemerkt datde beesten doorbuik pijn gekweld worden

Paleopuzzel nr. 1 MartineJ

Dank voor het delen Pauwel.

Tip: voorbeelden van oude letters

Ik heb hier nog een link met informatie over paleografie en aanverwante zaken. http://haagsehandschriften.nl/page

Tip: voorbeelden van oude letters Pauwel

Dank je Eric! Dat horen we graag :)

Tip: voorbeelden van oude letters

Helemaal eens. Zijn uit de tijd. Jullie hebben er een mooie en handige site van gemaakt.

Tip: voorbeelden van oude letters Eric Hennekam

Heb je de paleopuzzel al geprobeerd Casper? Dat is in ieder geval een kleine uitdaging denk ik. http://watstaatdaer.nl

Welkom op het forum!

Dan rest mij niets anders dan je succes te wensen ASER!

Tip: voorbeelden van oude letters

Ja Eric, beiden waren ons bekend. Maar we vonden dat die niet de doelgroep aanspreken die wij graag willen bereiken

Tip: voorbeelden van oude letters

Dank je wel Luud. Het is leuk om mijn kennis op deze manier weer op te frissen. Het is een leuke uitdaging. Ik ben

Paleopuzzel nr. 1 Marion

Dank je Marion! Je bent de eerste die reageert en dat is een compliment waard. Ik kan nog niets zeggen over de

Paleopuzzel nr. 1

Eenvoudig middel tegen de buikpijn den paarden en koeijen. Zodra men bemerkt dat de beesten door buikpijn zijn geveld

Paleopuzzel nr. 1 Marion

Ik ook. En met name omdat er hele rechtbankdossiers zijn gevonden. Maar aangezien een opa in 1679 in Spaans Gelre

Tip: voorbeelden van oude letters ASER

Kennen jullie ook de UvA Cursus? http://www.vondel.humanities.uva.nl/paleografie/index.php De oudste "online" cursus is

Tip: voorbeelden van oude letters Eric Hennekam

ASER, die Duitse handschriften blijf ik anders wel lastig vinden hoor...

Tip: voorbeelden van oude letters

Eric, zo oud ben je nog niet! ;)

Tip: voorbeelden van oude letters

Ik ben een redelijk geoefend oud schrift lezer. Je mag me wat voorleggen.

Welkom op het forum! Casper van Dongen

Hallo Casper, goed om te horen :). En als je tips hebt horen we die graag!

Welkom op het forum!

Leuke website, ik zal er regelmatig naar kijken. Ik ben een redelijk geoefend oud schrift lezer.

Welkom op het forum! Casper van Dongen