Reactie Onderwerp Aflopend sorteren Auteur Datum
Rentbrief van Anthoon Hebben tot behoef van der armen tot Well Wij, Albert van Boedinckhuysen, scholtis, Jan Fransse Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 01-10-2022
Beste Alessia, Onder de streep vind je het restant van de discussie met vragen en antwoorden. Als je naar beneden scrolt Hulp bij transcriptie gevraagd Fred 24-04-2024
Aengesien Gerardus Baasen, gebooren alhier tot Bergen, aen ons ondergeschreven gerichtspersoonen van Bergen voornt Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 16-04-2023
dag Alessia, kun jij via dit kanaal expliciet de foto toesturen? Deze zal iets beter te lezen zijn dan via Geneanet. Al Hulp bij transcriptie gevraagd Fred 17-04-2024
Nogmaals voor de duidelijkheid: de foto heeft geen betrekking op mijn stamboom. Ik sta ook niet achter achter het idee Hulp bij transcriptie gevraagd Alessia 23-04-2024
gedepecheert ende dat van de voorsz. vercoopinge bleecke bij d'acten aldaer overgegeven, soo versochten de supplianten Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 30-09-2022
Op dato den 4 January 1686 soo heeft Berndt Jeurgens als volmachtiger van Thunis Claes van Gemert arrest ofte commer HUlp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 04-10-2022
Ook ik heb veel belangstelling in deze discussie. Met name ben ik op zoek naar om wie het hier allemaal gaat. Wim brengt Hulp bij transcriptie gevraagd Ruud 20-04-2024
Beste Fred, Het is in principe niet de bedoeling om hele teksten op het forum te plaatsen. Het forum is vooral bedoeld Hulp bij transcriptie gevraagd 20-10-2022
Op deze manier is het misschien mogelijk om e.a. sluitend te krijgen. Maar ik ben weer even vervelend. Rentebrieff voor Hulp bij transcriptie gevraagd Ruud 21-04-2024
@ geert Als ik kijk naar de laatste akte op de linkerpagina zie ik een andere akte dan de door jou getranscribeerde, nl Hulp bij transcriptie gevraagd herman 29-09-2022
tot den hoogen dienst ende sal deselve naerdyen den dienst geëyndight ende het meste gedringh van het uytgaende volck Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 13-10-2022
Renbrief voor Jan Rolfs tot behoeff van Jacobs Hermans Wij Henrick Linders, richterboede, in plaetse ende bij absentie Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 18-10-2022
Volgens de vernoemingsregels wordt de eerste dochter van een echtpaar vernoemd naar de moeder van de moeder van het kind Hulp bij transcriptie gevraagd Alessia 29-03-2024
Op dato den 23 Mert 1685 soo heeft Jan Claes soone van Hendrick Claes Richter Bode alles bij Maria Rutten in arrest Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 28-09-2022
Geert, nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet André Gresnigt Hulp bij transcriptie gevraagd Gresnigt 12-11-2022
Opdracht voor Peter Remmen van den halven hoff de Hoennigen genoemt. Wij, Henrick Wilkenhuysen, scholtis, Tilman Buys Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 24-09-2022
gerechticht Henrick Bexkens ende Gertien Millen eluyden ende haere erven allet sonder argh ofte list, in oirconde der Hulp bij Transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 26-10-2022
medebrengende ende dat de kercke alhier tot Well int voorsz. goet oock heeft leggen twee vat gersten, gelijck het Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 27-10-2022
Overdracht van Peter Dryssen tot bewhouff van Gerart Rieskens Wij, Mathijs Hebben, statholder der scholtisampts, Tilman Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 23-09-2022
Opdraght van de erfgenaemen van Willemken Rutten saeliger kinderen ten behoeve van Peter Henrix Wij Henderick Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 30-09-2022
Op mijn laatste reactie kom ik terug. Aldegondis Muijters zit ik ongeveer twee generaties te laat. was even te Hulp bij transcriptie gevraagd Ruud 20-04-2024
Rentenbrieff voor Michiel Vervoort tot behoeff van Peter Sieberts Wij Henrick Linders, richterboede, in plaetse ende bij Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 16-10-2022
Opdraght van de momboiren van Philips Jochims kinderen tot behoef van Hendrick Scheyen ende consorten. Wij Albert van Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 20-10-2022
Opdracht van Jan van den Kerck- hoff tot behoeff van juffrouw Huberta van Gulick. Wij, Joannes Claessens, scretaris in Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 05-10-2022