Reactie Onderwerp Auteur Datum
Er staat: 'bij de Beurs en[de]', nl. Davidt ende Catharina. https://archief.amsterdam/indexen/ondertrouwregisters_1565 ondertouw akte Chris van Dijkum
Bedankt voor de moeite Beursstraat is mogelijk omdat de familie in de omgeving van de Warmoesstraat woonde Jan ondertouw akte Jan Snijders
Fijn archimboldo, dankjewel voor het meekijken! Ik zal in het nieuwe jaar de correcties nalopen, ook om er zelf weer van 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Marjolijn
Beste Jan, ik kom er niet helemaal uit, maar van wat niet tussen () staat ben ik vrij zeker: Davidt Ritchardtss van ondertouw akte archimboldo
Nog een paar kleine correcties om de transcriptie te vervolledigen: 1. Ophuijden de 25ste april 1678, compareerde etc 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst archimboldo
Thanks for the link: I transcribed that they went out to sea from Texel on the 16th of march, which seemed about right 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Marjolijn
Graag gedaan. Het is leuk zoeken. I've searched some more and found Catelijn Willemse's parents and sisters. The baptism Seeking genealogy help Marjolijn
Hallo Chris, gisteren iemand gesproken die mij precies hetzelfde wist te vertellen. Hartelijk dank voor de info! Duitse functie/afkorting 1741 Tim Sijbers
The amount of information here is truely amazing and I don't have enough words to properly thank you all for the help 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Jeff Gerber
S orry ik ben traag. M ijn pols zit na een operatie in een gipsverband. Dit is zo nuttig! Seeking genealogy help Jeff Gerber
De afkorting bevat m.i. de volgende letters: gschbr of gschbn. In het eerste geval zou het de afkorting kunnen zijn van Duitse functie/afkorting 1741 Chris van Dijkum
1. Alsoo men ondervint dat dertele en 2. onbesonne menssen, die niet weete met wat dansjere 3. en prijkel gepaert is Paleopuzzel nr. 28: De boze geesten wegjagen Van Rietvelde Johan
lijn 39: ontbrekend woord = Bombe 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Van Rietvelde Johan
In 1677 Romeijn de Hooghe made an engraving of the first battle of Tobago: https://www.rijksmuseum.nl/nl/collectie/RP-P 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Marjolijn
This article: https://www.hendrickdekeyser.nl/panddetail/158/groot_en_klein_rennenber… mentions there's a cannon Seeking genealogy help Marjolijn
Zou iemand ook willen meekijken naar zin 39 pagina 1? Ik denk dat er "bombe" zou kunnen staan, maar die laatste letter 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Marjolijn
Pagina 2: 1. overgebleven, alwaer den requirant van alle sijne goederen, passeporten 2. en attestaties van sijn 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Marjolijn
Wat een leuke vondst Otto! Voor degenen die meelezen, blz 185 en 186 gaan over de gebeurtenissen die in het document van 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Marjolijn
Tussen alles door nog de opmerking dat de eerste druk van het boek van Alexander Esquemelin, De Americaensche zee 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Otto Vervaart
Een aantal opmerkingen t.o.v de lezing van Johan van Rietvelde: 1. Jacob Pytters, eigenerfde ingeseten 2. in de n dorpe Schroom..... Chris van Dijkum
https://watstaatdaer.nl/forum/huwelijk-verspiert Brutaal... Chris van Dijkum
line 41 should be: provisioneel vaendrager vander Deponenten Compagnie is 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Marjolijn
How fantastic they found the ship! (Wow, your wife's ancestor's history sure brings up some great finds, a still present 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Marjolijn
Page one: 1. Ophuijden de 25ste april 1678, compareerde etc. inde presen- 2. tie van de getuijge naergenoempt, Anselmus 1678 geschreven getuigenissen over Balthasar Keurvorst Marjolijn
Op Mijn Moye Xaenorphica speel ik Voor jullie ieder een l iedekijn voor een gelukk ig nieuwjaer ! Tip! Nieuwe functies op het forum Van Rietvelde Johan