Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dag Guido, Nu ligt er op alle slakjes zout ;-) Ridder Hector van Lyere, Gillis Mennens, Renier van Ursele waren volgens Graag controle en correctie please Michel
Den 2 sept[ember] 1679 in 't / Anthoni Gasth[uys]* / getrouwt Loijs Willemssz, j[ong]m[an]**, achter Jacobik[er]ke Anna Hulp graag met transcriptie René van Weeren
Loys Willemsen jongman achter Jacobikercke, Anna van Lit, jongedochter, in de Hekelsteeg Getuygen: Jannichie Peters Hulp graag met transcriptie Geert Ouweneel
Bedankt Michel(len) , zo gaan we lke dag wat verder...misschien me toch wel wat verdiepen in het ouder latijn Hulp gevraagd bij deze transcriptie (met fouten) en latijn Guido Snoeys
Dag Koos, Een (te?) late poging. 'vaken' is vermoedelijk hetzelfde als de 'waeck' in jouw recentere post. Sommige dingen Gilderekening Michel
Dag Guido, Mijn naamgenoot heeft het al grotendeels voor je opgelost, inclusief het Latijn; hieronder dus slechts enkele Hulp gevraagd bij deze transcriptie (met fouten) en latijn Michel O.
Beste Arcimboldo en Michel, heel erg dank voor jullie ondersteuning bij deze transcriptie, dit was voor mij te moeilijk Akte uit boek Besundere Leenen Buggenhout Carlo
New super hot photo galleries, daily updated collections http://somalishemale.instasexyblog.com/?joslyn older man young Akte d.d. 10 februari 1782 – deel 2 carolinabd16
Met dank aan arcimboldo, hierbij mijn 'versie' (het cursief heb ik laten staan). De naam van de stadhouder van het Akte uit boek Besundere Leenen Buggenhout Michel
Dag Guido, Dit is wat ik ervan maak. Eén probleem: waar de stede bij jou 1 bunder groot is, ben ik geneigd om 5 te lezen Stel nieuwe woorden , graag jullie hulp en controle Michel
Beste Carlo, Ik kan er wel een beetje chocola van maken maar het is nog geen drie-sterren (in cursief waar ik helemaal Akte uit boek Besundere Leenen Buggenhout arcimboldo
Ik heb nog geen poging gehad. Ook een betere foto is tot nu toe niet gelukt. Akte uit boek Besundere Leenen Buggenhout Carlo
vervolg Stel nieuwe woorden , graag jullie hulp en controle Guido Snoeys
Kan er inderdaad iemand van de latinisten dit eens mee bekijken ? Grtn en bedankt Guido Hulp gevraagd bij deze transcriptie (met fouten) en latijn Guido Snoeys
Beste Carlo, Heb je al een transcriptiepoging gehad? Of een betere foto? Akte uit boek Besundere Leenen Buggenhout arcimboldo
Samengevat: Cornelis Claes den Ouden gaat ten overstaan van schout en schepenen van Indijk in het openbaar verkopen een hulp gevraagd bij ontcijferen tekst Geert Ouweneel
Veel dank, opnieuw! Tweede voornaam Johannes had ik er niet uitgehaald! Ik dacht dat het een doorhaling was. Ook omdat Doopregister Elverdinge 1610 (laatste!) Herman Beun
Er staat: een waeck. Dat zal een beurt zijn om te waken, bijvoorbeeld op een schip. waeck of waerk of.... Geert Ouweneel
Op den twintigsten February des jaars achttienhonderde vijf en dertig, compa- reerde voor mij mr. Johannes Commelin Verzoek transcriptie notariele aktes Geert Ouweneel
deel 4 hulp gevraagd bij ontcijferen tekst Hans Looman
deel 3 hulp gevraagd bij ontcijferen tekst Hans Looman
deel 2 hulp gevraagd bij ontcijferen tekst Hans Looman
Hallo Geert, wederom bedankt. In 1664 staat dus nog fl 200,- open van de lening. Ik ga onderzoeken of dit mogelijk de hulp gevraagd bij ontcijferen tekst Hans Looman
Beste Geert, zou je me nog een keer willen helpen. het meeste kan ik lezen, maar helaas niet alles Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
Testament Jan Bancraesz ende Gerritje Claes. In den name des Heeren amen. Bij den inhouden van dese tegenwoordige Jan Pancraesz and Guertje (sp) Claes notary document (1653) Geert Ouweneel