Reactie Onderwerp Auteur Datum
Wij ondergeschrevens geswoor- en prijseersters der stad Leyden, hebben ten versoeke van de voogden over het minderjarigh Inventaris Geert Ouweneel
@Pauwel, dank je wel, fijn dat je de link aanreikt! Vanochtend had ik al even gekeken bij Erfgoed 's-Hertogenbosch, je Bosch Protocol 1176 145 Otto Vervaart
In den name des Heeren Amen. Kennelijk zij eenen ygelijck dient behoort dat op huyden den 3 February van den jare 1684 Transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
x Inventaris Kaya
x Inventaris Kaya
x Inventaris Kaya
x Inventaris Kaya
x Inventaris Kaya
x Inventaris Kaya
x Inventaris kaya
Beste Jan-Willem, de nabewerking van dit origineel toont een lastig schrift! Het begin valt wel vlot te,lezen Bosch Protocol 1176 145 Otto Vervaart
Rechterzijde. Tekst op Pijpaarde Maria met Kind Erik Bijzet
Bovenzijde. Tekst op Pijpaarde Maria met Kind Erik Bijzet
Linkerzijde. Tekst op Pijpaarde Maria met Kind Erik Bijzet
Ikzelf niet. Gaat via een kennis van mij. Via My Heritage doopbewijs van laurens coupens 1 januari 1674 Wil koppens
@Wil Koppens: Heb je een link naar dit doopregister? doopbewijs van laurens coupens 1 januari 1674 Andreas
Beste R van Weeren, Wil je hierbij bedanken voor de snelle reactie op mijn verzoek. Ben altijd verbaasd met de uitkomst doopbewijs van laurens coupens 1 januari 1674 Wil koppens
Joop Kuijntjes, Heel veel dank! JPS successiememories Assen 1853 Jan Peter Schouten
Met name de namen zijn lastig te ontcijferen (en mogelijk ook net anders dan ik ze nu interpreteer), maar hopelijk kom doopbewijs van laurens coupens 1 januari 1674 René van Weeren
Beste Jojanneke, in de kop van de akte staat de datum voluit, een datum in de Franse revolutionaire stijl: (...) dritten geboortedatum van Catharina Elisabeth Dercks Otto Vervaart
Hartelijk dank, en dan nu een heel moeilijk leesbare klein stukje tekst. Er komen in voor: ontvangst .... H. Dassen tot Ten Oever Assen 1705 Broer Roorda
Dank je wel Andreas! Joh. Fr. van Hijfte, Zelzate 1822 Bernard
Weinig bijkomende gegevens. De geboorte vond plaats in 1823, niet een jaartje eerder! Beroep van vader was arbeider. Hij Joh. Fr. van Hijfte, Zelzate 1822 Andreas
Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik was ook even kwijt waar ik deze foto ook alweer genomen had. Dus de puzzel is Tekst op kruis 1575 An
"Op het kerkhof staat een grafkruis uit 1575 voor Herman Holtman en Geertje Oering." https://www.dbnl.org/tekst Tekst op kruis 1575 Pauwel