Reactie Onderwerp Auteur Datum
Edit regel 1: soens Moeilijke zin 1415 Antwerpen Michel G.
1. Michiel Simoens soens filius van Eekeren debet Gheerde den Wilden ende 2. Bouden Snoyen vel latori IIIᶜ viertelen Moeilijke zin 1415 Antwerpen Michel G.
Op huyden den 23 January 1678 compareerden voor mij Foyt van Egmond, notaris publicq, bij den Hoove van Holland Transcriberen notariele akte 1678 Geert Ouweneel
deel 2 Transcriberen notariele akte 1678 Martijn
Michel, Ook hier voor dank. Blijkbaar zit ik er soms ver naast. Maar ja al doende leert men. Zundert 1500 Hans Van Landschoot
De zelve gaven ter stont ende bewijsden achtervolgende den testamente van wijlen Lijsbetten Puijts, den prochiane ende Zundert 1500 Michel G.
Michel, Van harte bedankt voor uw werk. 1495 Zundert - Kalmthout - Etten, Felix Archief Antwerpen Hans Van Landschoot
Els, heb je ook een link naar de scan voor me? aankoop van De Stelt Pauwel
Ik heb de tekst nog wat gefinetuned. Een paar dingen blijven onzeker. Jan Henrick Kerstiaenss en woenen de t'Groot Zundert 1500 Pauwel
Dank je beiden. Wel tevreden met deze transcriptie.... Is dit goed zo : verkoop 1459 Antwerpen Guido Snoeys
Een paar kleine aanpassingen: R5. Smoelneeren R8. Jan tSmit crudenier Is dit goed zo : verkoop 1459 Antwerpen Michel G.
een paar aanvullingen, ik ben niet zeker over tandertiden in regel 8 1. Cornelijs Peter Coppenssone ges(eten) te Wilm(er Is dit goed zo : verkoop 1459 Antwerpen René van Weeren
Jacob Jan Jacopssone ende Jan Gheertssone geseten tot Sundert voer een clucht Peter Henricx tot Bergen opten Zoom, Peter 1495 Zundert - Kalmthout - Etten, Felix Archief Antwerpen Michel G.
Jan Pauwels 4.0.0 Aen joffrouw van Hooff 7.3.0 Sr. Jan de Keersmaecker 10.0.0 Johanna Pieters noch 4.0.0 Martine van Hingene 1704 5 Geert Ouweneel
hem sullen valideren in rekeninge intrecken yder sijne quotum. Actum 11en December 1703, dat ter interventie van t Hingene 1704 4 Geert Ouweneel
Jan Van de Woestijne 1.10.0 Cornelis de Decker 3.2.0 Peeter Walput 14.8½.0 Lieven Verbeke 16.4½.0 Jenneken Pieters 8.0.0 Hingene 1704 3 Geert Ouweneel
Staetken van de schulden den sterffhuyse van wijlent d'heer Jan Baptista van damme, de- welcke staen betaelt te worden Hingene 1704 2 Geert Ouweneel
Desen segel dient tot het geannexeert staetken van schulden ten sterffhuyse van Wijlent d'heer Jan Baptista van Damme Hingene Akte 1704 1 Geert Ouweneel
Ik kom er niet helemaal uit. Voirt soe beken[ de] inhout oic haere voirs. docht[er] met eenen voight hoir mette n recht Zundert 1525 Pauwel
Pauwel Van harte bedankt voor de aanvulling van deze tekst. Zundert 1563 Hans Van Landschoot
Ik lees Jan Jakobss. Lones, en Neeltjen is "tyen jaren" weduwe geweest. Ondertrouwakte Amsterdam 1613 Pauwel
r. 6 ... die voorn. Marie ... r. 12/13 ... Luijdix stile r. 14 ... die voorn. Jan r. 20 ... der voorn. Marie r. 21 Zundert 1563 Pauwel
Bedankt voor de snelle transcriptie! Transcriberen akte 49 Martijn
Op heeden 11 Maart anno 1678 compa- reerden voor mij Johannes Stam, notaris publicq etc., ende voor den naebeschreven Transcriberen akte 49 Geert Ouweneel
Deel 2 Transcriberen akte 49 Martijn