Reactie Onderwerp Oplopend sorteren Auteur Datum
Beste Hans, het schrift van deze akte oogt nogal Duits, dat maakt het op een andere manier wat ingewikkelder om te Transcriptie vraag zweeds contract Otto Vervaart 28-03-2022
borgerschao is natuurlijk borgerschap transcriptie vraag René van Weeren 22-03-2022
Beste René, vriendelijk dank transcriptie vraag Fred Schotsman 22-03-2022
Jan Jacobs Schotsman v[er]socht hebbede borger te wesen van dese heeft voor borgerschao betaelt ses car[olus] gul[den]s transcriptie vraag René van Weeren 22-03-2022
Hoi Geert, enorm bedankt en supersnel! Zoals in de initiële vraag is gemeld zijn er nog 2 pagina's, zie bijlage. Zie jij Transcriptie verzoek testament Martin van Putten 23-12-2021
Hoi Geert, nog bedankt voor de transciptie. Met de feestdagen was dit even blijven liggen. Ik heb nog twee stukjes van Transcriptie verzoek testament Martin van Putten 10-01-2022
Hoi Geert, je hebt de tekst perfect omgezet, alleen een stukje is mij onduidelijk wat er wordt bedoeld: den heer Jacob Transcriptie verzoek testament Martin van Putten 23-12-2021
Misschien Hoog Wel Edel? Transcriptie verzoek testament Geert Ouweneel 23-12-2021
op dato ondergeschreven ten overstaan van ondergeteekende op Veluwe geërfde mageschijds vrienden tussen Teunis Gijsberts Transcriptie verzoek testament Geert Ouweneel 23-12-2021
De ondergetekenden Gijsbert van Putten, daghuurder, wonende onder het schoutambt Doornspijk, Dries Vrijheid Landbouwer Transcriptie verzoek testament Geert Ouweneel 11-01-2022
Compareerden voor mijn Jan Brouwer, scholtis des ampts Heerde en Arent van Olst en Isaäk Ankersmit als geërfdens op Transcriptie verzoek testament Geert Ouweneel 23-12-2021
Jelis Jacobsz, Griete Claes en Maria Cornelissen transcriptie verzoek nr. 2 | 25 febr Robert Keurntjes 25-02-2020
Hallo Herman, de laatste zin is: hiervan attestatie verleent op horssen En zou de naam Wilko kunnen zijn ? m vr gr An Transcriptie verzoek inschrijving lidmaat 1725 "Wilka" Caron An 30-04-2020
De naam is inderdaad Wilka. Dat blijkt ook, zoals je al zei, uit de personendatabase van het Gelders Archief. Te Transcriptie verzoek inschrijving lidmaat 1725 "Wilka" Caron Geert Ouweneel 30-04-2020
De naam is nogal slordig geschreven, maar als je naar het voorgaande woord 'aengenomen' kijkt, denk ik dat er gewoon Transcriptie verzoek inschrijving lidmaat 1725 "Wilka" Caron AntonS 30-04-2020
Dank voor alle snelle reacties! Het is idd Willem Caron, ik lees het nu ook. Hij is een oudovergrootouder van me, 7 Transcriptie verzoek inschrijving lidmaat 1725 "Wilka" Caron Herman Caron 30-04-2020
Transcriptie: In den naeme ons Heeren, Amen. Bij desen jegenwoordigen instrumente zij eenen yegelijcken kennelijck ende transcriptie verzoek eerste deel :akte 1581 Geert Ouweneel 10-02-2020
Beste Pauwel, Mijn hartelijke dank. Uw antwoord helpt mij om meer inzicht in deze familie Haengreeffs te krijgen. Met Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (IV) Theo Ragas 08-07-2022
Liberi III filius Willelmi Houtmercx filii Gerardi pro una medietate Liberi III Theoderici filii Jacobi Haengreeffs pro Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (IV) Pauwel 05-07-2022
nog een kleine aanvulling Theodericus filius Jacobi Haengreeffs pro Conegonde filia Johannis Beeckmans, Gerardo et Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (III) Pauwel 05-07-2022
Beste Pauwel, Mijn hartelijke dank. Uw antwoord helpt mij om meer inzicht in deze familie Haengreeffs te krijgen. Met Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (III) Theo Ragas 08-07-2022
nog een kleine aanvulling Elisabeth filia Gerardi predicti, liberi [quattu]or Theodrici Haengreefs. Maria uxor Gerardi Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (II) Pauwel 05-07-2022
Hallo An, Hartelijk dank voor je reactie. Je aanvulling helpt me om meer inzicht in de familie Haengreefs te krijgen Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (II) Theo Ragas 30-06-2022
Beste Pauwel, Mijn hartelijke dank. Uw antwoord helpt mij om meer inzicht in deze familie Haengreeffs te krijgen. Met Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (II) Theo Ragas 08-07-2022
Hi Theo, Ik denk dat iiiior staat voor quatuor Martha = Margaret(h)e regel 8 hereditate(m) = erf(goed) mvr gr An Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (II) An 29-06-2022