Reactie Onderwerp Auteur Datum
Familienaam van de peter is onzeker, van de meter lijkt mij Lecompte het meest aannemelijk. decima die baptisata est sub Doop Frankrijk 1682 - beetje een uitdaging... Andreas
Vgl. https://books.google.nl/books/about/In_facie_ecclesiae.html?id=eOkv2Y2Q… latijnse tekst trouwinschrijving Pauwel
Bedankt tot dusver Pauwel! Zou je de middelste regels ook willen doen? Bosch protocol 1197 98V JW Merkx
Beste René, Zou het op deze manier wel lukken? https://hetutrechtsarchief.nl/onderzoek/resultaten/personen-mais?mivast Hulp bij Transcriptie Huurakte uit 1650 André Gresnigt
André, De link die je vermeldt is een link naar de harde schijf van een computer en geen internetlink. Hulp bij Transcriptie Huurakte uit 1650 René van Weeren
Beste Geert, hartelijk dank voor je hulp! Transcriptie deel 2 Gerrit Verhoeven
vier carolus guldens erffelijck die sij Cornelia up haer comparante eouden heffende was, heeft laeten redimeren ende Transcriptie deel 2 Geert Ouweneel
Wij Cornelis Aerts ende Jan Pieter Ghoosems, scepenen ? in Eekeren, maken condt dat voor ons quamen Barbara Ghijsels met Transcriptie deel 1 Geert Ouweneel
vervolg Hulp bij transcriptie Huurakte uit 17 maart 1803 André Gresnigt
Beste Geert, Heel erg bedankt. mvg André Hulp gevraagd bij de Akte uit 1803 André Gresnigt
Heel erg bedankt! Hulp ontcijfering zin Anna
N. 915 Op huiden den 28e October des jaars 1803 compareerde voor mij Daniel Rother, notaris s'Hoovs van Utrecht etc Hulp gevraagd bij de Akte uit 1803 Geert Ouweneel
Beste René, hartelijk dank voor je hulp! Ter info: Uit een andere akte kan ik opmaken dat de naam 'Jacob' in het Transcriptie Gerrit Verhoeven
Een paar lastige stukjes tussen , maar hierbij. De stukken uit de linkermarge zijn ingevoegd bij de invoegtekens Transcriptie René van Weeren
In lateren tijd heeft Wappers hem zelfs met magnet. invloed tot hier aan toe vervolgd en doet dit nog bij voortduring Hulp ontcijfering zin René van Weeren
Heel hartelijk dank. Past perfect. Klopt helemaal bij deze woningen. Super. Zoekwoord? Broer Roorda
Dag René, Zo leer ik nog eens wat! Hartelijk dank. latijnse tekst trouwinschrijving Roeland Klein …
met de vier voetgang geleegen tusschen... Zoekwoord? Andreas
Dank voor deze uitgebreide reactie en de interessante achtergrondinformatie erbij! En ook een woord Frans ertussen, de Ondertrouw Amsterdam 1609 Jacqueline
Beste René, Ontzettend bedankt voor de info over Arie Gresnich. Ik ben bezig om een document te maken over de stamboom Transcriptie Notariële akte 1799 André Gresnigt
Gezien de beperkte rol van Arie Gresnich in dit omvangrijke document beperk ik me tot de hoofdpunten: - Op 1 november Transcriptie Notariële akte 1799 René van Weeren
Gezien de beperkte rol die Arie Gresnich in dit omvangrijke document speelt, heb ik het even bij de hoofdpunten gehouden Transcriptie Notariële akte 1799 René van Weeren
/1417/ N. 419 Op huyden den eersten November des jaars 1798 des na- noens ten vier uuren, compareerden voor mij Danniel Hulp bij transcriptie van Notariële akte uit 1798 Geert Ouweneel