Reactie Onderwerp Auteur Datum
Hans, hierbij het volledige document. Ik heb soms ook mijn twijfels bij wat ik meen te lezen. Vooral als het gaat over Leiden 1676 nog in het Frans Andreas
Andreas bedankt voor de aanpassingen. Leiden 1676 nog in het Frans HANS
Dag René Dank voor de snelle reactie en uitleg. De naam Geert past precies bij eerdere informatie die ik heb over zonen naam en geboorte datum kind Jan van den Hoed
Den selven een soontjen van Huijbert Jans, metselaer te Soelmont en[de] genaemt Geert De doopdatum is dus dezelfde datum naam en geboorte datum kind René van Weeren
op de puntjes staat volgens mij: bevoelen[de] Vonnis Hof van Holland (1525) René van Weeren
Volgens mij heb je gelijk. Bij nader inzien kom ik ook op Van den Hove. Vonnis Hof van Holland (1525) Geert Ouweneel
Beste Geert, Heel veel dank!! Ik twijfelde zelf of de naam van eiser "van den Hout" of "van den Hove" is. Als je Vonnis Hof van Holland (1525) Dirk Meerburg
Ende aengaende die mandementen penael, daervan die verweerers als impetranten vandien genomen hebben conclusie ten fyne Vonnis Hof van holland 1525 (tweede deel) Geert Ouweneel
Jacob van der Hout contra de weeskinderen van Daniel van Zijl In der sake hangende voer den Hove van Hollandt tusschen Vonnis Hof van Holland (1525) Geert Ouweneel
Dat zijn Rembrandt zijn huwelijksportretten van Marten Soolmans en Oopjen Coppit. Sinds 2015 is het portret van Coppit twee schilderijen Neusdier
alvast bladzijde 1 Au jourdhuy dix neufvieme jour du mois de novembre saize centz soixante cinq pardevant moy Adrian Leiden 1676 nog in het Frans Andreas
Andreas en René Vooral Andreas bedakt voor deze tekst te willen bewerken. René voor enkele correcties. Leiden 1664 in het Frans! HANS VAN LANDSCHOOT
Hartelijk dank! Transcriberen Martijn
Beste Geert, Is bijgaande scan voor je leesbaar? Ben benieuwd of je ook uit deze wijs wordt wat er staat. Met Transcriptie dingsignaten Erik van Lith
Beste Geert, Ik heb aantal maanden geleden nieuwe scan toegevoegd. Kun je hier raad mee? Met vriendelijke groet, Erik Transcriptie dingsignaten Erik van Lith
Rene, Heb je in tussentijd nog licht kunnen laten schijnen op bovengenoemde akte? Ik ben benieuwd! Met vriendelijke Transcriptie dingsignaten Erik van Lith
Op huyden den 18en Maart 1690 compareerde voor mij Cornelis Hayman, openbaar notaris, bij den Hove van Hollant Transcriberen Geert Ouweneel
Dag H, Gezien de combinatie met je andere vraag: betreft het de hele pagina of alleen een bepaalde inschrijving? Op Akte Mechelen 1619 René van Weeren
1676 Den 25en septemb[ris] IIIx* Anthonij Stolte, weduw[na]er, soldaat onder de comp[agni]e geleyt wordende bij de cap Hulp gevraagd bij transcriptie trouwacte 1676 René van Weeren
Dag Michel, bedankt voor je bijdrage! Schepenbrief uit het Antwerps Schepenregister van 1455 Gerrit Verhoeven
Deel 2 Transcriberen martijn
Dag Gerrit, Ik lees het zo: Gielys Vander Hoeven, Pauwels Vander Hoeven gebruederen, Anthoenys ende Jan wittige kyndere Schepenbrief uit het Antwerps Schepenregister van 1455 Michel G.
Goedemorgen, Ik heb de site al eens diagonaalsgewijs doorlopen. Inderdaad, zéér interessant om de werking van het seer eerweerdigen heer officiale van luijk john strouwen …
"De laatste officiaal was de Wycker pastoor Lodewijk Pascal Delruelle (1783-1807)" seer eerweerdigen heer officiale van luijk Pauwel
https://www.archieven.nl/nl/zoeken?mivast=0&miadt=38&mizig=210&miview=i… Misschien seer eerweerdigen heer officiale van luijk Pauwel