Reactie Onderwerp Auteur Datum
Super, reuze bedankt! Ondertrouwinschrijving Amsterdam 1601 dirk meerburg
Quam Cornelie Baltens, weduwe wijlen Jans Marijn, woonende tot Dordrecht, geassisteert met Adriaen Dyrven als heuren Akte breda 1622 vestbrief René van Weeren
104 nona julii mane hora quarta Phtsi pectorali in aetate 74 annorum obiit et duodecima m[ensis] e[idem] sepul- tus est Vertaling latijn uit sterfboek Grieth René van Weeren
Hallo iedereen, Zouden jullie deze vestbrief uit breda kunnen transcriberen? https://www.openarch.nl/brd:77c4ed16-aba3 Akte breda 1622 vestbrief Jasper den Otter
Bedankt Geert. document testament 1621 jasper
Dank je Godfried! Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXIXv Carlo van Eysendyck
1. Rogier Muijshoudt ... 3. ... eender zijde aen Gielis Moortgat ... 5. [deel van de tekst vergeten] ... goedt ende dit Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXIXv Godfried Croenen
Hallo Geert, dank je voor de hulp. Die is hier en daar nog zeker nodig. Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXVIIIv Carlo van Eysendyck
Hallo Geert, jouw ondersteuning is super, dank je! Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXVIIIr Carlo van Eysendyck
Hallo Geert, dank je zeer voor de hulp! Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXVIIr Carlo van Eysendyck
Onder voorbehoud: Volle Leen Bugghenhoudt Item Chaerles uuten Eekhoute f 9i Lievins man van eenen vollen leene binnen Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXVIIIv Geert Ouweneel
Onder voorbehoud: Bugghenhoudt volle leen. Item Willem vander Meeren zone Joes daer moeder af was Christine vanden Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXVIIIr Geert Ouweneel
Onder voorbehoud: Bugghenhoudt Item Mathijs van den Heyden, zone wijlent Mathijs, man van eenen vollen leene in de Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXVIIr Geert Ouweneel
In den naeme des Heeren, Amen. In den jaere van de geboorte desselfs ons Heeren ende Salichmaecker Jesu Christy duysent document testament 1621 Geert Ouweneel
Pauwel, met deze achtergrondinfo: sterke argumenten voor Tienen inderdaad, je hebt me overtuigd! OT Wouter Stijls + Margriet Cottemans Amsterdam 1613 René van Weeren
Dank je Geert!, erg nuttig! Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXVIv Carlo van Eysendyck
Beste René, van harte bedankt voor je hulp! Schepenbrief uit het Antwerps Schepenregister dd. 19-02-1523 Gerrit Verhoeven
Hallo Geert, erg bedankt voor de hulp! Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXV Carlo van Eysendyck
Hallo Geert, dank je voor de hulp! Leenboeck Grimbergen 1541 - Folie LXXIII Carlo van Eysendyck
@ René van Weeren, Bij een lezing Tienen ontbreekt alleen het puntje op de -i-. En de beginletter van de plaatsnaam is OT Wouter Stijls + Margriet Cottemans Amsterdam 1613 Pauwel
De eerste commissaris heet D[irck] Jacobs[en] Rosenkrans. Ondertrouwinschrijving Amsterdam 1601 Pauwel
Lijsbeth vander Hoeven Lambrechts dochter met Gielise vander Aa hovenier eius maritus et tutore, ende Anthonie vander Schepenbrief uit het Antwerps Schepenregister dd. 19-02-1523 René van Weeren
[li-marge: Gijsbrecht Bonzer] Den IIen junii 1601 Compareerden voor dr. Jacob Brokemans en[de] Jacob Graef Gijsbrecht Ondertrouwinschrijving Amsterdam 1601 René van Weeren
Van Rooijen kan ik Pauwel in volgen, maar Tienen twijfel ik over. Ik had dat eerst ook staan, maar gezien het aantal OT Wouter Stijls + Margriet Cottemans Amsterdam 1613 René van Weeren
Ik denk dat Wouter Stijls uit Tienen (B) komt. Ernestus heet Van Rooijen. OT Wouter Stijls + Margriet Cottemans Amsterdam 1613 Pauwel