Reactie Onderwerp Auteur Oplopend sorteren Datum
Mijn poging om een aantal x-jes aan te vullen: In dienst gekomen 3 juli Vandaag voor 14 dagen vroeg Koops aan den heer Transcriptieverzoek Mariët Bruggeman 20-04-2020
Bij b.v. leenboeken worden meestal de nieuwe namen erboven gezet. Als dat hier ook het geval is dan zou dus Wouterkin naam Mariët Bruggeman 20-04-2020
Het lijkt alsof er 'Durear' staat, maar ook dat levert via google helaas niets op. Wat staat hier? Mariët Bruggeman 20-04-2020
Goed plan Jeroen, hou je ons dan wel op de hoogte? :) Wat staat hier? Mariët Bruggeman 20-04-2020
@Andreas; wat goed dat je nu de hele zin hebt kunnen lezen! Bedankt voor het doorgeven. Transcriptieverzoek Mariët Bruggeman 21-04-2020
Beste Brend, mijn collega Anton heeft alvast even naar je tekst gekeken en er het volgende van getranscribeerd en ook latijn Mariët Bruggeman 29-04-2020
Beste Anneloes, jammer dat er nog niemand heeft gereageerd op jouw oproep. Het lezen van Latijnse teksten is ook wat staat er in deze Latijnse brief? Mariët Bruggeman 29-04-2020
Graag gedaan latijn Mariët Bruggeman 04-05-2020
Dank allen, voor het meelezen en meedenken. Ik ga, met jullie goedvinden, aan onze vrijwilliger doorgeven dat het hier Wat voor soort heggen? Mariët Bruggeman 22-02-2024
Het lijkt op ..mol te eindigen. Maar de letters die daarvoor staan, zijn erg moeilijk te herleiden. Wie is de kunstenaar? Mariët Bruggeman 08-12-2021
Beste An en Wim, wat fijn om zo snel al zulke leuke en goede reacties te krijgen. Daar kan ik zeker wat mee. Nogmaals Wat is het beroep? Mariët Bruggeman 13-12-2021
Wat fijn dat er al een reactie is ! Hij ziet er vrij compleet uit, maar zijn er wellicht nog andere meningen? Oplossingen paleopuzzel nr. 94 Om je geweten te ontlasten Mariët Bruggeman 21-12-2021
Hartelijk dank Paul, voor jouw geweldige transcriptie. Ik zie, maar dan moet ik echt heel goed kijken :) , slechts twee Oplossingen paleopuzzel nr. 94 Om je geweten te ontlasten Mariët Bruggeman 30-12-2021
Hoi Paul, slordig zou ik het zeker niet willen noemen hoor :). Maar fijn om te lezen dat de twee woorden dus bij elkaar Oplossingen paleopuzzel nr. 94 Om je geweten te ontlasten Mariët Bruggeman 30-12-2021
Beste Anton, wat een ontzettend leuke reactie. Een waar compliment aan alle vrijwilligers die aan dit forum meewerken Sententie Hof van Holland 1549 Mariët Bruggeman 06-04-2022
Beste Arthur, begrijp ik het nu goed dat deze en jouw volgende oproepen over deze attestatie al via een andere oproep attestatie juni 1758 Mariët Bruggeman 06-04-2022
Beste Marc, in de eerste regel staat inderdaad 'in de saeke', wat er daarna staat kan ik helaas niet lezen. Onder 2 hulp bij transcriptie Mariët Bruggeman 06-04-2022
Beste Frank, voor mij gaat het lezen van Latijnse tekst helaas niet lukken. Ik hoop dat er gebruikers zijn van dit forum Franciscus Spierinck, relatie? Mariët Bruggeman 06-04-2022
De naam lijkt te beginnen met 'Rut...', maar helaas kan ik je niet aan de volledige naam helpen. De lijst is inderdaad Wat staat hier? Mariët Bruggeman 06-04-2022
Is het een idee om nog even de pagina's die je nog mist opnieuw op te geven, met misschien alvast een kleine aanzet attestatie juni 1758 Mariët Bruggeman 06-04-2022
Graag gedaan Marc, en wat hulp betreft ben je bij dit forum aan het juiste adres. hulp bij transcriptie Mariët Bruggeman 08-04-2022
Bedankt voor deze tip Otto, we gaan er intern even goed voor zitten om te kijken of we deze uitlegpagina's wat Transcriptieregels?? Mariët Bruggeman 11-04-2022
De spam is inmiddels verwijderd, dank voor de melding. Lastige tekst Bossche protocollen 1693 Mariët Bruggeman 02-08-2022
Bedankt voor je bericht C. Christ. Ik kan eerlijk gezegd niet lezen wat er op dit zegel staat geschreven. Hopelijk is er Douane zegels uit Azie wat staat er ? Mariët Bruggeman 03-08-2022
Beste Mevrouw/Mijnheer Ganzevles, helaas is er nog geen reactie gekomen op uw oproep. Misschien zijn er andere fora van Wie weet iets van schilder PJ Michilsen of Michilson Mariët Bruggeman 08-08-2022