Reactie Onderwerp Auteur Datum
Wife kan mij helpen met transcriptie? Transcriptie dingsignaten Erik van Lith
Ierstelijck soo wordt in het eerste loth gestelt den weerdt gelegen eendersijts Maria Rutten, groot 1.66.0 Item een Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Specificatie van lotten van de erfgoe- deren naergelaten bij Henrick Rutten ende Metien van den Wyenbergh ehe- luyden Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Beleenbrief van Gertien Schroers, weduwe Dries Derix ten behoeve van Henrick Rutten Wij Albert van Bredinckhuysen Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Dit derde loth is gevallen aen Peter Dybels als gecooren momboir van de onmondige kinderen van Jan Leussen saeliger ende Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Specificatie van de lotten van de erfgoederen naergelaten van Peter Leussen ende Trijn Claes, gewe- sene eheluyden Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
soodaenige gerechticheyt ende executiegelt wederom aen den lesten termijn sal moegen corten, die betaelinge daervan sal Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
gedepecheert ende dat van de voorsz. vercoopinge bleecke bij d'acten aldaer overgegeven, soo versochten de supplianten Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Volmacht van Anna Margareta van den Boye slaende op Guilliam Swinnen etc. Wij onderschreven Anna Margarita van der Boye Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
sijnde bevesticht ende mede door onsen secretaris doen teeckenen. Actum Well den 31 Marty 1683 ende was gesegelt met hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Rentbrieff van Jeurien Peters ende consorten ten behove van Willem Willemse, genaempt Roomers etc. Wij, Thomas Heylen Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Peter Creemers ende Gertien, eheluyden, voor desen opgenomen ende ontfangen te hebben in munte voorsz. in de alder- Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Ten vijffden is geconditioneert ende besproecken bij soo verre dat den bruydegom met sijne toecomende bruydt kinderen Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Opdraght van de erfgenaemen van Willemken Rutten saeliger kinderen ten behoeve van Peter Henrix Wij Henderick Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Op dato den 4 September 1687 soo heeft Jochim Daemen ende Hendrick Heynen den gewoonlijcken momboiren eedt gedaen voor Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Zou iemand de rest ook kunnen transcriberen? Transcriptie notariële akte uit 1836 Martijn
Waarom verschijnt dit bericht bovenaan in de lijst van 2022? PERSBERICHT Nationale Paleografiewedstrijd herman
1.ik krijg geen mail meer als er een ( vervolg)reactie komt op een artikel waar ik zelf al eerder een reactie had Onderhoud website maandag 26 september herman
1.ik krijg geen mail meer als er een ( vervolg)reactie komt op een artikel waar ik zelf al eerder een reactie had Onderhoud website maandag 26 september herman
Tijdens het weekend vind ik wel tijd om dit te doen. Het vierde woord is trouwens grace (koning bij de gratie gods) Maximilaan I van Oostenrijk Andreas
cloopslach = klopslag = hamerslag De tweede keer lees ik bij cloopslaege. 01-01-1634 Mechelen Pauwel
Beste Geert, Heel veel dank weer voor deze transcriptie. Vorige week een mooie lezing over de Hollandse Waterlinie Transcriptie van rekest om mandement Arie Eijgenraam
Beste Geert, Heel veel dank hiervoor. Groet, Arie Eijgenraam Transcriptie van rekest om mandement Arie Eijgenraam
Beste Geert, Veel dank weer voor deze transcriptie. Groet, Arie Eijgenraam Transcriptie van rekest om mandement Arie Eijgenraam
Beste Geert, Heel veel dank weer hiervoor. Groet, Arie Eijgenraam Transcriptie van rekest om mandement Arie Eijgenraam