Reactie Onderwerp Auteur Datum
blad 4 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 3 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 2 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
Dag Hans, het is een akte van 5 mei 1639: negenendedertich compareerden voor mij not[ari]s publ[icus] ende onderges Leiden 1633 - aanpassingen René van Weeren
blad 3 van de akte Transcriptie Notariële akte 1757 André Gresnigt
blad 2 van de akte Transcriptie Notariële akte 1757 André Gresnigt
Niets mis mee met jouw transcriptie, Guido! Enkel het slecht leesbare "bij consente" en nog een paar andere Vroege acte 1411 Antwerpen Michel G.
Hartelijk dank Geert! Ik zal ze onder dit bericht uploaden. Het heeft geen haast hoor, maar zoals je begrijpt kost het Hingene 1634 Akte 3 H
Coelebs (ongehuwd)? Wat wordt bedoeld met coel. Wim
Op den drie en twintigsten Juni des jaars 1794, Heb ik Adam Houtkoper, notaris, bij den Hove van Holland geadmitteerd Verzoek transcriptie notariele aktes Geert Ouweneel
Regel 7: Moeten wij dit opvatten als: zij zal ook zeer hebzuchtig zijn? (dit lijkt mij nauwelijks een positieve Een voorbeeld van de finaleteksten op de paleografiewedstrijd Laurens van Ni…
Geweldig. Reuze bedankt voor deze reactie. Tekst niet compleet Koos Lieve
cap. = capiteijn zie ook: https://www.genealogieonline.nl/stamboom-dullemen/I27071.php Tekst niet compleet ChrisvD
Met Google: Tekst niet compleet ChrisvD
No. 213-216 In het jaar achttien honderd zeven en veertig den elfden der maand February, des namiddags ten vier uren in Hulp bij transcriptie Geert Ouweneel
Goede morgen Andreas, vooreerst dank voor je werk, er is geen tweede pagina, enkel hetgeen ik gestuurd heb. In ieder Brief 1823 Jo Strijbosch
Beste Geert, zou je ook.de andere twee pagina's kunnen transcriberen? Bedankt Paul Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
Els, heb je deze tekst van het Regionaal Archief Tilburg? aankoop van De Stelt Pauwel
Het is een normaal handschrift, alleen is het moeilijk te lezen. Hieronder wat ik er van kon maken. Volgens mij begint Brief 1823 Andreas
Pardon, bij deze foto! ontslagbrief dolhuis te rotterdam Anna
Klopt het dat in foto 1, bij zin 5 'galvanische stroom' staat? ontslagbrief dolhuis te rotterdam Anna
En ook graag de eerste helft van de rechterkolom! ontslagbrief dolhuis te rotterdam Anna
verhaelen bij executie als vooren met alle de costen daeromme gedaen ende geschiet ende alsnoch te geschieden bij de Hingene 1634 Akte 3 Geert Ouweneel
Item de pachters respective sullen gehauden wesen de pennyngen van hunnen pachte jaerlijcx op te brengen ende te Hingene 1634 Akte 2 Geert Ouweneel
Deel 3 Bijvoorbaat hartelijk dank, Arie Eijgenraam Hulp bij transcriptie Arie Eijgenraam