Reactie Onderwerp Auteur Datum
Geert, ontzettend bedankt voor al het werk dat je verricht hebt. Ik zie dat blad 35 en 37 ontbreken. Dat zal wel een Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 Gresnigt
Aen den Gouverneur Generael ende Raden van Indien wegens de Generale Nederlantsche geoctro- yeerde Oostindische Verzoek transcriptie VOC Geert Ouweneel
Pauwel dit komt uit het West Brabants archief zie link https://westbrabantsarchief.nl/collectie/archieven/scans/NL Breda 1568 Hans Van Landschoot
1 INVENTARIS Staat en boedelcedulle doen maaken en instellen bij Frans van Leersum, zoon mede erffgenaam en gestelde Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 Geert Ouweneel
Pauwel ik zie dat het een lijst is. Scrol naar onder en kies Phillip VL het jaar 1670 en ga naar afb. 290 Leiden Dordrecht 1670 Hans Van Landschoot
Pauwel hierbij de link https://www.erfgoedleiden.nl/collecties/personen/zoek-op-personen/perso… Leiden Dordrecht 1670 Hans Van Landschoot
Hartelijk dank Geert Paul Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
@ Andreas, O, zeker! Nog een kleine aanvulling, de S. hoort niet bij choro maar bij Amelbergae, zoals je in je vertaling overlijdensakte Jan Van Raemdonck 19/2/1668 Temse (Be) Pauwel
Ik stel nog wat correcties voor. Als je mij je bron onthult en vertelt waar ik deze op internet kan vinden, kan ik Breda 1568 Pauwel
Dag Hans, Kun je misschien ook even aangeven waar de tekst op internet te vinden is, liefst met een link naar de scan Leiden Dordrecht 1670 Pauwel
Dank je wel, Andreas en Pauwel! overlijdensakte Jan Van Raemdonck 19/2/1668 Temse (Be) Veerle Heyman
Pauwel, je hebt het bij het rechte eind nu ik het zo bekijk. Ik was aan het zoeken naar iets Latijns en kon er niks in overlijdensakte Jan Van Raemdonck 19/2/1668 Temse (Be) Andreas
uyt de Elstraet? overlijdensakte Jan Van Raemdonck 19/2/1668 Temse (Be) Pauwel
Latijn is nog niet compleet 1668 die 19a februarij obijt Joannes van Raendonck ætatis 80 annorum circiter ... ...et overlijdensakte Jan Van Raemdonck 19/2/1668 Temse (Be) Andreas
Ik denk dat er in de kantlijn nagelaten weeskinderen staat. In r. 7 moeten we wellicht gelijck de voors. joffrou lezen. Leiden 1633 - aanpassingen Pauwel
René bedankt voor de bewerking. Ik heb het hele bestand van 20 paginas, maar door de lichte tekst had ik problemen met Leiden 1633 - aanpassingen Hans Van Landschoot
De datum begint onderaan op de rectozijde van folio 223: Op huyden den Ven mey anno XVIc ende | negenendertich ... De Leiden 1633 - aanpassingen Pauwel
Geert, dank. Transcriptieverzoek Joost Schoute
Weer vriendelijk dank, Geert! Groet, Arie Eijgenraam Hulp bij transcriptie Arie Eijgenraam
Heel hartelijk dank Getuigschrift 1857 Jo Strijbosch
Wij borghermeysters, scepene ende ghemene raed der stat van Utrecht, maken cond allen luden dat Harboert van Pallaes Transcriptieverzoek Geert Ouweneel
PS over de naam van eerste getuige en de eerste woorden van regel 1 ben ik niet 100% zeker. Getuigschrift 1857 René van Weeren
Zij is afkomstig uit Halbthurn in Oostenrijk, tegen de Oostenrijk-Hongaarse grens aan. Zeugniss Gefertigter Gründer aus Getuigschrift 1857 René van Weeren
Voorwaerde voor mijnheer den advocaet van Hooff, raeckende de verpachtinge van zijne hoeve ende landen onder Hingene Hingene 1634 Akte 15 (Laatste) Geert Ouweneel
Onzeker over laatste familienaam Zeugniss. Gefertigten Gemeindevorstand bestättigt hier- mit zur Warheit, dass Paul Getuigschrift 1857 Andreas