Reactie Onderwerp Auteur Datum
Zie voor akte: https://westbrabantsarchief.nl/collectie/voorouders/persons?f=%7B%22sea… Graag een volledige transcriptie a.u.b. ChrisvD
Hoi Ada, bedankt, nu benieuwd waar ik Oldrik en Witweelden kan vinden, maar even op het forum plaatsen toch! Graag een volledige transcriptie a.u.b. Cornelis Vos
Nicolaes Nagtsaem weduwnaer Maria Anna Louwrens geboortigh in Waldorf bij Oldrik en Maria Bellersmit Jonge Dochter Graag een volledige transcriptie a.u.b. Ada
Dank je wel, Rene! gr van Ingrid Carte postale ingrid
Pauwel, Heel hartelijk bedankt voor deze vertaling. Theo Akte uit Bosch protocl uit 1438-1439 over Eersel Theo Ragas
Nog erg veel gaten en de marges onbreken... den 25en Julij 1615 Compareerde voor mij Anths Melkomen openbare notaris tot Transcriptie akte 1615 freek
Beste Valentijn, complimenten voor deze poging! Deze draad wordt intussen echt erg lang. Om onnodig scrollen te Anthoni Waterlo Otto Vervaart
Like to document of FamilySearch: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QHK-Q3P8-34DP?i=297 I have uploaded scans Schriek, BEL 1739 Schepenbank Frank Bax
Dear Frank, I would suggest both posting here the link to the documents at FamilySearch accessible for those vistors Schriek, BEL 1739 Schepenbank Otto Vervaart
Bedankt Geert, Begrijp ik het goed als volgt?: Vader Francois inwoner van Bergen op Zoom verklaard op verzoek van Peter Notariële akte uit Bergen op Zoom 1694 Lon Buijsen
Dankjewel Geert voor de snelle reactie!! Transcriberen procuratie akte Cynthia Cornelissen
Tekst: https://westbrabantsarchief.nl/collectie/voorouders/deeds/b20513d6-4865… Notariële akte uit Bergen op Zoom 1694 Pauwel
1. Theodericus filius [ doorhaling] Theoderici vander Moelen unum modium bone et dative siliginis hereditarie paccionis Akte uit Bosch protocl uit 1438-1439 over Eersel Pauwel
Doe rustig aan , de 4 brieven die er nog zijn inclusief obligatie en testament zijn natuurlijk leuk om in bezit te Anthoni Waterlo valentijn
Heden den 12en October 1694 compareerde etc., Francois Cornelissen van Heerenthals, poorter deser stadt, out ontrent 63 Notariële akte uit Bergen op Zoom 1694 Geert Ouweneel
Hartelijk dank René Super! Weer een toffe duitse puzzel sandra
Verdun, de 11e januari 1906. Lieve neef en nicht, Ik ben niet dood, ondanks het feit dat ik jullie nog niet geschreven Carte postale René van Weeren
De tweede: Nr. 167 Langenfeld, am 24. Juli 1911 Die Direktion der Provinzial Heil unf Pflegeanstalt Galkhausen hat Weer een toffe duitse puzzel René van Weeren
De eerste: Nr. 628 Remscheid, am 31. Oktober 1934 Der Direktor der städtischen Kranken- anstalten hierselbst hat Weer een toffe duitse puzzel René van Weeren
En deze ook graag Weer een toffe duitse puzzel sandra
De brief u opgestuurd met vertaling is telkens wat anders. 4 is Elias Loomis , al lijkt er Homes te staan. Ik probeer u Anthoni Waterlo valentijn
Pauwel, bedankt voor de aanpassingen. Zundert 1490 Hans Van Landschoot
Hartelijk dank voor deze zeer gewaardeerde perfectionering! Claus Gielis 1510 Alexander Thijs
nog wat aanvullingen en verbeteringen Cornelis Gobben, ende Cornelis Jan Claus Pauwelss., woenende t'Assen [= Essen] bij Claus Gielis 1510 Pauwel
Die obligatie heb ik ook . Ik vind het al fantastisch wat jullie voor me hebben gedaan. Dus al het nog te vertalen Anthoni Waterlo valentijn