Reactie Onderwerp Auteur Datum
Helemaal met Andreas eens. Als het overigens als laatste woord onderaan een bladzijde staat, kan het ook het eerste supt René van Weeren
suppliant (verzoeker) supt Andreas
Beste René, Hierbij de transcriptie van twee aktes die onder elkaar staan en waarin supt gebruikt wordt: 1559 januari 13 supt Els Strang
Dag Els, Mijn eerste gedachte gaat uit naar supplement of, als het om een doopinschrijving gaat: susceptores, latijn supt René van Weeren
betreft rechter blz, 136 rechterlijk archief 1607 Jan Sijmons van den Broeck jan van den Broek
Een verklaring zou kunnen zijn dat de vader aanvankelijk zijn kinderen niet liet dopen, maar pas na zijn huwelijk op Doopboek Semarang RK 1840-1853 René van Weeren
Beste Anton, zou kunnen wat jij schreef. Komen we denk ik niet achter. Dat een kind maanden later na geboorte werd Doopboek Semarang RK 1840-1853 kees Takkenberg
Ik zou denken dat de nieuwe vrouw van Berg blijkbaar niet weet dat hij protestant is en dat het kind katholiek gedoopt Doopboek Semarang RK 1840-1853 AntonS
Heel veel dank Geert en ik begrijp dat er recht zal worden gesproken op een zitting in het raadhuis van Moergestel in proces Jan van de Laeck Bernadette Van…
De transcriptie staat bij pagina 1. Notarisakte DH 1685 pagina 1 svp Transcriberen Geert Ouweneel
De transcriptie staat bij pagina 1. Notarisakte DH 1685 pagina 1 svp Transcriberen Geert Ouweneel
Op huyden den 1 October 1685 compareerden voor mij Pieter van Aerden, openbaer notaris etc. ende voor de getuygen onder- Notarisakte DH 1685 pagina 1 svp Transcriberen Geert Ouweneel
Vriendelijk bedankt Geert. Hierbij de WeTransfer link: https://we.tl/t-Jc1NFyhAtu Ik hoop dat het zo lukt Paul Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
Hier de pagina's 57 t/m 61. pag. 57 [linkerpagina:] Duplicq voor Johan van de Laack, rescribent Contra Willem Goyaert proces Jan van de Laeck Geert Ouweneel
Wil ik wel doen. Stuur de scans maar. Verzoek transcriptie notariele aktes Geert Ouweneel
Dank je wel, Harrie. Dat kan kloppen. In Weert waren een Molenpoort en een Maaspoort. Joannes Smeets en Elisabet Coumans overlijden Josephus Smeets Jeanne
Ik maak er van: ad portam mola obiit (bij de poort van de molen overleden). overlijden Josephus Smeets Harrie Vermeer
Goedemiddag, heeft u ook een foto van de originele stempel? En waar is het gevonden? Het wapen denk ik te herkennen. Grt Randschrift Zegelstempel Johan
Hartelijk dank voor uw reactie Otto. Ik waardeer dit enorm en ga mijn zoektocht spannend voortzetten! Ik zal u op de Randschrift zegelstempel 12/13e eeuw Demi Rink
Zoekend via http://www.archieven.nl zie ik bij het Gelders Archief een zegel uit 1333, toegang ZGL0243 Randschrift zegelstempel 12/13e eeuw Otto Vervaart
pag 61 proces Jan van de Laeck Bernadette van…
pag 60 proces Jan van de Laeck Bernadette van…
en pag 59 proces Jan van de Laeck Bernadette van…
en pag 58 proces Jan van de Laeck Bernadette van…
Beste Geert, Hartelijk dank voor deze uitwerking. Jammer dat het niet de informatie geeft waarop ik hoopte maar het proces Jan van de Laeck Bernadette van…