Reactie Onderwerp Auteur Datum
Pumpmaker. De schrijver maakt de p nogal langgerekt, zie ook de p in Spitler. Voornaam inderdaad Lelvi, 23 , M Ik zoek hulp bij een stukje Amerikaanse census uit 1850. René van Weeren
Ik heb in 1700, 1701 en 1702 die naam niet aangetroffen. Jacob van Boselen Oudshoorn Geert Ouweneel
Beste Geert, hartelijk dank voor je hulp. Wordt zeer gewaardeerd. stadsrekening Venlo uit 1580 deel 1 Eric van Daal
Ik kon niet alles thuisbrengen, maar heb toch wel wat kunnen aanvullen en verbeteren. Lijsbeth Willem Snoeys dochter Lysbeth gaf aan ...graag jullie comment en correctie Geert Ouweneel
Beste René, dat is inderdaad erg snel. Hartelijk dank hiervoor. Ik kan weer verder puzelen. Fijne avond. Fred Transcriptie van 2 documenten Latijns >> Nederlands Fred
Lukt toch al snel. Onder voorbehoud van typo's, stippellijn = paginascheiding Testament van Peter Basten In Nomine Transcriptie van 2 documenten Latijns >> Nederlands René van Weeren
Beste René, Heel fijn dat je dit wilt doen. Ik heb geduld. Transcriptie van 2 documenten Latijns >> Nederlands Fred
Beste Andreas, Ook deze transcriptie mag er wezen! De kleine schoonheidsfoutjes uit de eerste oplossing zijn hier Oplossingen Paleopuzzel nr. 93: Loon naar blazen
Prima, zal me er eerdaags aan zetten. Transcriptie van 2 documenten Latijns >> Nederlands René van Weeren
en het 2e deel Transcriptie van 2 documenten Latijns >> Nederlands Fred
Mag ik nog een beroep op je doen voor transcriptie van een testament van Peter Basten, verdeeld over 2 afbeeldingen Transcriptie van 2 documenten Latijns >> Nederlands Fred
Dag René, bedankt voor je reactie. Deze documenten behoeven geen nadere transcriptie. Groet, Fred Transcriptie van 2 documenten Latijns >> Nederlands Fred
Zie bij deel 1 Transcriptieverzoek deel 2 Geert Ouweneel
Niemand heeft nog gereageerd, dus doe ik een pgoing: Gerardt van Daill Op den Heylige Drie Coningedagh der burgemeester stadsrekening Venlo uit 1580 deel 1 Geert Ouweneel
Hartelijk dank! transcriptie? cobi
De datum van trouwen in Dordrecht is hierboven weggevallen. Moet zijn: 11 juni 1600 transcriptie? Geert Ouweneel
Den 20en Maji 1600 Ten dage en voor commissarissen voorsz. compareerden Huygh Cornelisz van Dordrecht, kleermaker transcriptie? Geert Ouweneel
Dag Fred, Ik heb in deze stukken geen namen kunnen ontdekken. Het lijkt een kopie van een briefwisseling te betreffen Transcriptie van 2 documenten Latijns >> Nederlands René van Weeren
Geert Ouweneel, mijn dank is groot Vertaling notarisakte 1647 Toon Wagemans
wellicht handiger voor het ontcijferen: https://archief.amsterdam/inventarissen/scans/5001/2.1.9/start/80/limit… transcriptie? Cobi Nieuwland
Folio 16 recto, Scan 20/77 https://www.regionaalarchieftilburg.nl/zoek-in-archieven/?/details/NL-T… Inv. Nr. 256 Transcriptieverzoek / correctie Pauwel
Kfm/Kaufmann had ik ook al aan gedacht. Lijkt ook het meest logische. Kon echter niet uit de voeten met de 1e letter Sütterlin-Schrift 1901 Wim
Hartelijk dank. Hoewel het puzzelen blijft, toch weer een stuk verder hiermee . Transcriptieverzoek / correctie Raymond
niet zeker, maar eventueel Es erscheint der lediger K(au)fm(ann) Friedrich Wilhelm Houzer, ... Sütterlin-Schrift 1901 Andreas
Beste Geert, veel dank voor je snelle transcriptie! Deze Balthasar (1598-1657) was getrouwd met Maria Trip (1619-1683) Executie verkoop Herengracht Balthazar Coeijmans 1647 Jan