Reactie Onderwerp Auteur Datum
Deel 2 Hulp bij transcriptie Arie Eijgenraam
10 December 1885. Bij zijne opneming giste- ren avond angstig en zenuwachtig, wilde weg, werd gejaagd, wilde niets transcriptie Geert Ouweneel
Ik heb een scherpere foto toegevoegd. Wiens signatuur is dit? Tessa
Joseph Edmond Gustin is geboren 06-07-1740 te Hozemont bij Luik.(Nu een wijk van Verviers) Hij heeft een zeer turbulent Wie kent deze plaatsnaam? Lydia Aaftink
Ja, dit is een lastige. Bedankt hiervoor. Ik denk dat ik er zo wel uitkom. Paul Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
Ik ben niet zeker van alles: Ik ondergetekende Corolus Leonardus Zuiderhoud bij acte van transport en cessie mits- Verzoek transcriptie notariele aktes Geert Ouweneel
Goedemorgen Geert, Ik zie nu pas dat er een reactie is op mijn vraag..! Wat een werk zeg, maar wat een schat aan erfdeling 1715 Sanne
Andreas, dank zij jouw goede aanwijzingen is het me gelukt, je bent dus nooit te oud om iets te leren. Wat deze brief Brief 1823 Jo Strijbosch
no 3 Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
No2 Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
Beste Geert, zou je mij nog een keer kunnen helpen met transcriptie van de volgende drie bladzijden? Bedankt, Paul Verzoek transcriptie notariele aktes Paul van Klaveren
Van de gemeente Asse (vroeger: Assche) in het arrondissement Brussel Handtekening uit 1921 Stefanie
sijne majesteyts secreten ende Grooten Raede saisiert mits desen in handen van mijne heeren burgemeester ende schepenen Akte Hingene 1669 2 Geert Ouweneel
Aen t'Hoff Verthoont ootmoedelijck mr. Jan de Sadeler dat hij op den 12en February 1661 voor wethoudere der stadt van Akte 1669 Hingene 1 Geert Ouweneel
Hallo! Heb je een lening nodig ? Wij bieden persoonlijke kredieten, investeringskredieten, kredietaflossingen, leningen Doop registratie festeralainbe…
Hallo! Heb je een lening nodig ? Wij bieden persoonlijke kredieten, investeringskredieten, kredietaflossingen, leningen Doop registratie ALAIN FESTOR
Wauw, zeer bedankt. Dit helpt mij verder. Ook de toelichting is meer dan ik op hoopte! transcriptie mania religiosa Maud
1. Aernt Coppens filius wilen Jan Coppens vercocht Adriaene Snoeyen die 2. VIII oude grooten tjaers erfliker renten die Korte acte met moeilijke tussenlijn 1418 Antwerpen Michel G.
25 Januari 1885. De patient is bedaard, deelt mede dat hij vóór zijn huwelijk nu en dan nog al aan Bacchus en Ve- nus transcriptie mania religiosa René van Weeren
Hier alvast het adres. De rest zal wat meer tijd kosten, want het handschrift is niet simpel. Bedankt trouwens om beide Brief 1823 Andreas
Dag René, voornamelijk de eerste kolom, en de helft van de tweede kolom. transcriptie mania religiosa Anna
Den 19 januarii 1714 Alsoo wij de eer hebbe gehad om de heer Balkenende te hebbe aen ons huys gesproken over t gelt geen transcriptie 19-01-1714 René van Weeren
Dag Anna, Is er een specifiek deel dat je niet kunt ontcijferen, of betreft het de hele tekst? transcriptie mania religiosa René van Weeren
blad 2 behorende bij brief 1823 Brief 1823 Jo Strijbosch
Van welke plaats was hij de Officier van den Burgerlijken Stand? Handtekening uit 1921 JWK