Reactie Onderwerp Auteur Oplopend sorteren Datum
Beste Geert Ouweneel, Hartelijk dank voor de snelle reactie. Bijgaand de dagtekening aan het eind van de akte. Zegt die akte van levering vermoedelijk rond 1730 Margo Bink 05-02-2023
Dank je wel Anton. Ik moet bekennen ik moet me eigenlijk diep schamen want ik heb een ander sabel met dezelfde tekst en Tekst op een degen Marco Wigman 21-02-2022
Zo gek is dat nog helemaal niet! Dit is in ieder geval vertaalbaar uit het latijn. de ene kant had ik al wel redelijk Tekst op een degen Marco 20-02-2022
Na wat meer proberen zou Selent liges betekenen stille wetten. "Inter" kan zijn "tussen" dus "tussen ,.... stille wetten Tekst op een degen Marco 20-02-2022
Ik heb een aanvullend bericht geplaatst met een 3e akte waarin alle genoemde personen voorkomen. Vraag: was Maria Dircx Was Maria (Meriken) Dircx Hobbelen wel/niet getrouwd met Sebert(us) Gerits de Gruijter(e) ? Marco 10-08-2021
Hartelijk bedankt, Max ! Ik ga er maar vanuit dat Sebert en Meriken nooit getrouwd zijn geweest. Aanvulling op eerder bericht over Maria Dircx Hobbelen Marco 11-08-2021
Also a transcription in modern dutch would be enough. Thanks in advance XVIII century notary act Marco 12-05-2020
Thanks a lot, Otto! XVIII century notary act Marco 12-05-2020
Dear Otto, you have been extremely helpful! Can I ask you if there is any indication that could let me locate the 90 XVIII century notary act Marco 12-05-2020
Dear Otto, I cannot thank you enough! Unfortunately, I don't know anything about the deceased and what was his job, but XVIII century notary act Marco 13-05-2020
Dear Otto, many thanks for your interest. Of course, I am sending the email. Marco XVIII century notary act Marco 13-05-2020
Geert, wat snel, dank hiervoor. Staat die laatste regel niet op het tweede stukje tekst? Is wat je gestuurd hebt ook Oude tekst uit Bijbel 1649 Marcel Terlouw 01-02-2024
Dank jullie wel! 'Rijnse Anijsvat' lag in de Jordaan bij de Bloemstraat. Daar kan ik wel wat mee. Eysendorp zie ik ook Ondertrouw Johan Casper Hendrik Meijer Marcel Meijer 09-07-2023
Wel toevallig dat jullie beiden Hannover zeggen. Daar ga ik toch maar even in duiken Ondertrouw Johan Casper Hendrik Meijer Marcel Meijer 09-07-2023
Ah. Simon Hart kende ik nog niet. Ik ga eens kijken of hij ook iets zegt over Eijsendorp. Dank je! Ondertrouw Johan Casper Hendrik Meijer Marcel Meijer 09-07-2023
Dank je! Daar kan ik weer heel wat uurtjes aan besteden 😁 Ik ga eens onderzoeken hoe je in Duitsland moet onderzoeken. Ondertrouw Johan Casper Hendrik Meijer Marcel Meijer 09-07-2023
Top! Bedankt Andreas. Duitse Trouw en geboorteakte Marcel Heinlein 24-04-2021
Trouwakte 1 Duitse Trouw en geboorteakte Marcel Heinlein 24-04-2021
Trouwakte 2 Duitse Trouw en geboorteakte Marcel Heinlein 24-04-2021
Trouwakte 3 Duitse Trouw en geboorteakte Marcel Heinlein 24-04-2021
Hoi Andreas, Dat is super snel zeg! Ik ben hier al zo blij mee. Het gaat over mijn vader Peter Kurt en mijn opa Heinz Duitse Trouw en geboorteakte Marcel Heinlein 25-04-2021
Wow, thanks. Dat hij was neergeschoten dat weet ik nog uit deverhalen van mijn moeder. Hij zou een noodlanding gemaakt Duitse Trouw en geboorteakte Marcel Heinlein 25-04-2021
Helemaal super Andreas. Hier zijn wij zo blij mee. Kecklinghausen moet trouwens Recklinghausen zijn. Als je je adres Duitse Trouw en geboorteakte Marcel Heinlein 25-04-2021
Dan nogmaals mijn dank Andreas. Ik dacht echt dat dit met software was gedaan. Maar u heeft het gewoon gelezen. Respect Duitse Trouw en geboorteakte Marcel Heinlein 25-04-2021
Nog 1 vraagje Andreas. Mijn oma zou zijn geboren in Arbohagen. (geboren am 31. März 1921 in Arbohagen (Standesamt Kenz Duitse Trouw en geboorteakte Marcel Heinlein 25-04-2021