Reactie Onderwerp Auteur Datum
Bedankt! KF Haasdonk 23 (2) - hulp gevraagd Robin
Cuyntgen moet trouwens Trijntgen zijn hulp gevraagd bij ontcijferen tekst René van Weeren
Bernardijn Ormea wonend tot Harmelen > heeft van [den] overleden commandeur gehuyrt een erff, gelegen tot Hermelen hulp gevraagd bij ontcijferen tekst René van Weeren
1744 die 4 aprilis sabbato sancto, Henricus Stephani Verhage horis matitunis abiit cum canem suis ad venationem; a Begraafboek 1744 René van Weeren
Origineel Wie wil iets nakijken? Jan Zuidgeest
Originele akte Wie wil iets nakijken? Jan Zuidgeest
Orignele akte Wie wil iets nakijken? Jan Zuidgeest
Als nog de hertaling Wie wil iets nakijken? Jan Zuidgeest
Fijn Anton, dank je wel! Begraafboek 1744 Jose
1744 - Die 4 aprilis sabbato sancto Henricus Stephani Verhage horis matutinis abiit cum canis suis ad venationem; a Begraafboek 1744 AntonS
Dank je wel Andreas. Begraafboek 1744 Jose
Het is een word en PDF file en die kan ik niet uploaden hier. Wie wil iets nakijken? Jan Zuidgeest
1744 - Die 4 aprilis sabbato sancto Henricus Stephani Verhage horis matutinis obiit cum canis suis ad venationem; a Begraafboek 1744 Andreas
Bedankt voor de inlichting. Inderdaad, dat zou het kunnen zijn! Testament 1546 Adriaan van He…
Ik denk ‘maagd’ in de zin van dienstmaagd, dienstmeid dus. Testament 1546 Geert Ouweneel
Betekend "meecht" nicht? Testament 1546 Adriaan van He…
Wel bedankt! Testament 1546 Adriaan van He…
Anno 1546 des Woensdages den 17en Mrty Dat ons kenlicken is dat Johan van Duynkercken, stattromper t'Utrecht omme die Testament 1546 Geert Ouweneel
Beste Geert, Ik ben je zeer erkentelijk. Dank hiervoor. Het levert het nodige op. Ik kan zaken uitsluiten en zaken Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Ik vermoed (na veel kijken en bewerken in Photoshop) dat er voorgesch: = voorgeschreven staat. Perkament 1757 René van Weeren
Beste Piet, er is onvoldoende contrast om de tekst te kunnen lezen. Mvg jos Perkament 1757 Jos van der Biezen
RHCL_01.050_33_00004 Linkerblad: Eulfft van Venlo Pieter Loiffs Cornelis Paulssen Rechterblad: Coen van Eulfft mr. Jacop Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Geert Ouweneel
Mail je transcriptie maar. Ik zal er wel naar kijken Wie wil iets nakijken? Geert Ouweneel
Ontfaen van Jan van Leughen- haghe over een jaer crois van eene rente gesondt bij Pieter Thijlman ende sijne huysvrouwe KF Haasdonk 25 - hulp gevraagd Geert Ouweneel
Ontfaen van de hoirs van de weduwe Jan Bolsens Pauwels over een jaer rente verschenen Bamisse 1660 als vooren 1 KF Haasdonk 25 (2) - hulp gevraagd Geert Ouweneel