Reactie Onderwerp Auteur Datum
Hanrick lijkt hier in twee hoedanigheden genoemd te worden. De eerste regel vermeldt hem als rechtsdienaar voor wie de Transcriptie dingsignaten René van Weeren
Normaal worden belendingen beschreven als : de ene zijde.... de andere zijde .... ook wel geschreven als d'een en d Liempde 1561-68 (redelijk leesbaar..) herman
Rene, Dank voor je snelle reactie. Moet ik het zo zien dat Hanrick van Lith niet als privepersoon optreedt, maar in Transcriptie dingsignaten Erik van Lith
Predicti pro Hanrick van Lith, scholtus tot Rossum, promissent Aelberth Janssen Jacobi proximo hondertvier ende tachtich Transcriptie dingsignaten René van Weeren
Beste Arie, Zo kan het, maar je kunt ook alle pagina's in een keer uploaden. Transcriptie boedelbeschrijving Geert Ouweneel
Toch nog even terug komen op die onduidelijkheden. In regel 8 was ik op zoek naar een benaming van een munt. Maar bij Try and error ...1423 Antwerpen verc muur en gote Michel G.
Op dato den 1en July 1683 soo heeft Willem Adriaens op het perdt van Gerardt Leenen, onlanghs gecocht van den Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Op dato den 7 September 1684 soo heeft Gerit Nillesen en Jan Deckers als momboiren van de erfgenamen van Margareta Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Op dato den 23 Mert 1685 soo heeft Jan Claes soone van Hendrick Claes Richter Bode alles bij Maria Rutten in arrest Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Op dato den 4 January 1686 soo heeft Berndt Jeurgens als volmachtige van Thunis Claes van Gemert arrest ofte commer HUlp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Beste Geert, Dank voor de transcriptie van de boedel van Cornelis Jorisz Hoogendijck, de schoonvader van mijn voorvader Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Beste Geert, Heel veel dank hiervoor, mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Beste Geert, Hartelijk dank voor deze mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Beste Geert, Hartelijk dank voor hiervoor, hele mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Beste Geert, Hartelijk dank voor deze dienst, hele mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Beste Geert, Hartelijk dank, wat een mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Beste Geert, Hartelijk dank hiervoor, wat een mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Beste Geert, Hartelijk dank, wat een mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Beste Geert, Hartelijk dank hiervoor, wat een mooie service. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Beste Geert, Hartelijk dank hiervoor. Groet, Arie Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
Transport van onroerend goed voor ƒ 200.-.- Den derden Mai achttien honderd vijf en twintig compareerden voor mij Pieter Transcriberen akte Geert Ouweneel
Klopt. Ik heb er ook zeven gedaan. Transcriptie boedelbeschrijving Geert Ouweneel
Op huyden den 22en October seventienhondert ende drie, compareerde voor mijn Cornelis van der Heyden, notaris publicq Transcriptie boedelbeschrijving Geert Ouweneel
Helena Cornelis Hoogendijck, ten overstaen van Cent Maertense Nebbis, als in huwelijck hebbende Trijtnge Cornelis Transcriptie boedelbeschrijving Geert Ouweneel
Denselven comt over den impost van het koehoduers soutgeldt van den termijn ingegaen primo April laestleeden, de somma Transcriptie boedelbeschrijving Geert Ouweneel