Reactie Onderwerp Auteur Datum
vermelt, ons overwaegende, approbeeren ende lauderen wij schepenen den voorsz. accordt ende permitteren de vercoopinge Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Nageschrift tusschen erfgenamen van Geurt Peters saeligher Op heden 26 January 1694 isser een vastbundigh ende onver- Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
Rentenbrieff voor Michiel Vervoort tot behoeff van Peter Sieberts Wij Henrick Linders, richterboede, in plaetse ende bij Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel
voirseijd d'erste drie viertelen roge ene gelijck uutgaen na uutwijsen eene aute schepene een afslach aff sijn , briefe Zundert 1492 herman
Nog enkele woordjes erbij: Cornelijs Boschmans wonende tZundert vercocht Janne Lemmens Gielijs Lemmens en Janne Lemmens Antwerpen 1450 aanvulling en correcties Michel G.
ik kan lezen: infin---- de exco --------- et in digue c------- -------- briefje uit boek jasper den otter
René en Herman Bedankt voor de aanvullingen! Zundert 1489 Hans Van Landschoot
r 12: sonder meer erfcheijns en drie viertel op erfpacht sonder meer behoudelijck datse medegaet Zundert 1489 herman
Nog niet alles, maar een paar aanvullingen op de puntjes bi consente curnen ende van de dienste van de poelmolen Zundert 1489 René van Weeren
Herman, alvast al bedankt voor een deel van de aanpassingen. Hans Antwerpen 1450 aanvulling en correcties Hans Van Landschoot
Bedankt! Hulp bij transcriptie Martijn
Bij oogenblikkelijk* afwezen van den Burgemeester voornoemd, De Assessor denzelve vervangende * oogenblikkelijk te Hulp bij transcriptie René van Weeren
Herman, Is helemaal waar. Te haastig getypt. Notariele Akte Boxtel 1677 Geert Ouweneel
@ geert onder wederroepelijck Dit is volgens mij 1 woord, in de betekenis van "" onwederroepelijck"" Notariele Akte Boxtel 1677 herman
Item een rentebryef van XXV stuvers sjaers losrenten ende die hooftsomme twintich phillippus gulden [de streep boven 'en Paleopuzzel nr. 101: Rentebrief uit Monnickendam Lourens Schuij…
Mijn aanvullingen in geel 1.Cornelijs Boschmans wonende tZundert vercocht Janne Lemmens 2.Gielijs Lemmens en Janne Antwerpen 1450 aanvulling en correcties herman
Verbeterd en aangevuld: Comparerende voor mij Johan Leermakers, openbaer, bij den Ed. Mo. raedt van Brabant geadmitteert Notariele Akte Boxtel 1677 Geert Ouweneel
Wat een goede tips , dit moet je maar weten. Ik ga verder zoeken met deze info. Dank je wel. Doop 1724 Vroedvrouw ? Mirriam
De gemarkeerde plaatsnaam is Hilvarenbeek. Hij schrijft Hiluarenbeeck. Notariele Akte Boxtel 1677 Gerrit.
Goed dat je het verder via een betrouwbaar kanaal uitgezocht hebt. Brief 1854 ChrisvD
Heren, ik wilde meer weten over deze briefschrijfster en heb de brief met transcriptie naar het Stadtarchiv in Eschwege Brief 1854 Jo Strijbosch
Rene, heel veel dank voor de uitleg en vertaling, ben er heel blij mee! Doopboek Diessen 1667 Wies
De vrouw van de koster trad ook vaak op als plaatsvervangster. Doop 1724 Vroedvrouw ? Wim
ingebracht (vanwege/door de) hoge regering Een delict lijkt me uitgesloten. Delict Hoogeregereng? Wim
Mogelijk een klopje, https://nl.wikipedia.org/wiki/Klopje Doop 1724 Vroedvrouw ? ChrisvD