Reactie Onderwerp Auteur Datum
Bij een kerkelijk huwelijk zie je bovendien toch zelden dat een van de ouders getuige is. Patre Wim
Hier het vervolg: mij notaris ende de getuygen uytwen- digh bleecq, dewelcke verclaarde van voornemen te wesen niet van Frans van Kostenobel Geert Ouweneel
Dit is pagina 1. De overige pagina's zal ik ook doen. Die volgen nog. De testateuren hebben verklaart in de 200e penning Frans van Kostenobel Geert Ouweneel
Dan kan het nooit de vader van de bruidegom geweest zijn. Patre Fred
Ik denk eerder een Schloss in Duitsland. De man van het eerder genoemde echtpaar zat in het k-k leger van Oostenrijk en Gevraagd: Transcriptie korte Duitse tekst 1890 Admiraliteit? ChrisvD
Wederom dank voor de vertaling tot zover Chris. De tekst staat op de achterkant van een portretfoto vervaardigd te Gevraagd: Transcriptie korte Duitse tekst 1890 Admiraliteit? Chiem
Hartelijk bedankt Geert. Hier kan ik weer mee verder. Groetjes Kim Transcriptie verzoek Kim
Rekeninge voor haer hoochgraffelik Excellentie, soo ick meyster Willem van Hall hebbe gearbeyt op het hoff tot s Transcriptie verzoek Geert Ouweneel
Hartelijk dank Hus(s)on ton Huson
een woord erbij: zuletzt Besitzer von Schloss ... Gevraagd: Transcriptie korte Duitse tekst 1890 Admiraliteit? ChrisvD
Dank voor het antwoord. Patre Stephan
Mijn ervaring is dat een getuige waar Rdo aan vooraf gaat vrijwel altijd een geestelijke betreft. Patre Wim
Beste Johan, wat ontzettend leuk dat u reageert op het interview in de PZC. Ik ben heel erg benieuwd naar verhalen over Onderzoek naar boerderij voorouders Jan Willem Davidse
Gedeeltelijk: wirklicher geheimer Admiralitätsrat Krüger aus Berlin zuletzt Besitzer von … Gevraagd: Transcriptie korte Duitse tekst 1890 Admiraliteit? ChrisvD
Naar aanleiding van het interview in de PZC.van maandag 31juli 2023. Mijn ouders hadden op Brigdamme een bakkerij annex Onderzoek naar boerderij voorouders Johan Louwerse
Staet ende inventaris van alle ende een yeghelicke de achter- ghelaeten goederen, die bleven ende bevonden zijn naer die Overleden herbergierster (1631) Geert Ouweneel
Amaai, en zo snel .. :) Heel erg bedankt en met veel respect Als ik iets kan doen in tegenprestatie, twijfel niet Luk Transcriptie LUK
volgende pagina Overleden herbergierster (1631) Frederic
volgende pagina Overleden herbergierster (1631) Frederic
Dank Chris. Gevraagd vertaling Duitse doopinschrijving 1844 Chiem
Beste Guido, ik lees over een jaere ... er staat nog een woordje achter. Ik zie het als bovengeschreven of interlineair Kleine debetakte 1414 correctie please Otto Vervaart
Super bedankt René! Dit geeft me weer veel informatie waar ik mee verder kan. Transcriptie verzoek Kim Aarts
Hooghgebarne gravinne, genadige regirende vrouw, U, hooghgraff[licke] ex[cellen]tie, gardenier Matthijs Meurnier geeft Transcriptie verzoek René van Weeren
28 avril 1810 Brevet Pardevant Jacques Joseph Maras, notaire impérial au département de la Dijle, résidant à Bruxelles Transcriptie Andreas
***1/16*** 16 Juillet 1810 Partage Pardevant Antoine Kips, notaire impérial, admis à la résidence de Grimbergen Transcriptie Andreas