Reactie Onderwerp Aflopend sorteren Auteur Datum
Beste Alessia, Alle kinderen in mijn stamboom van Theodorus hebben als achternaam Ariaens. Het tweede gedeelte van de Hulp bij transcriptie gevraagd Fred 23-04-2024
Ik ben vooral bezig geweest met het maken van stambomen van mensen uit de heerlijkheid Well & Bergen van vóór het Hulp bij transcriptie gevraagd Alessia 29-03-2024
Alsoo gesustineert wordt dat de schoole alhier niet annex en soude sijn aen de custerie alhier tot Well ende dan Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 13-10-2022
Alsoo Sweer Janssen ende Jaexken Reynders saeliger, gewesene eluyden, staende houwelijck hebben opgenomen van mijn heere Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 18-10-2022
Op dato den 4 January 1686 soo heeft Berndt Jeurgens als volmachtige van Thunis Claes van Gemert arrest ofte commer HUlp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 28-09-2022
Het is de zesde van bovenaf Herman Janssz Gressenich weduwnaer van Aersgen Hendricks, wonende bij 't Veerdevolt ende Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 12-11-2022
Op dato den 9 January 1690 soo heeft Henrick Rutten den tweeden eenen gerechtelycken arrest ofte commer geleyt op alle Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 29-09-2022
Carel bij der gratie Godt, Coninck van Castilien, van Leon, van Aragon, van beyde de Sicilien, van Hierusalem, van Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 01-10-2022
ongevehr ses mergens ende voor desen staender ehe van Dryes Derickx aengecocht ende daer beneffens aen een ieder van Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 17-10-2022
Rentbrieff voor Peter van Aerssen tot behoeff van den scholtis A. v. Bodinckenhuysen Wij Henrick Linders, richterboede Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 26-10-2022
Overdracht voor Derick Goossensn tot behoeff van Jan Heylen Wij Henrick Linders, richterboede, in plaetse ende bij Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 27-10-2022
Op dato den 4 September 1687 soo heeft Jochim Daemen ende Hendrick Heynen den gewoonlijcken momboiren eedt gedaen voor Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 30-09-2022
De conclusie die ik hieruit zou halen is dat de ouders van Adrianus Baesen/Basten alleen gevonden kunnen worden wanneer Hulp bij transcriptie gevraagd Alessia 04-04-2024
Deze Arien Arians kan geen zoon van Joannes Ariaens én Leonarda Janssen zijn, omdat die twee pas getrouwd waren. Het Hulp bij transcriptie gevraagd Alessia 22-04-2024
zie 29 okt. 10:47 Hulp bij transcriptie gevraagd gouwenee; 29-10-2022
Opdracht van Jan Janssen tot behoeff van Peter Lenssen Wij, Henrick Wilkenhuysen scholtis, Mathijs Hebben ende Herman Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 24-09-2022
Ja, ik kan die foto ook hier plaatsen. Het is een foto die ik gemaakt heb van een cijnsregister van de Limburgse Hulp bij transcriptie gevraagd Alessia 17-04-2024
Beste Alessia, dank voor je reactie. Mij is even niet duidelijk wat je bedoelt met "de foto heeft geen betrekking op Hulp bij transcriptie gevraagd Fred 24-04-2024
De abl. abs. kan hier het eenvoudigst worden vertaald met een hoofdzin: (De) doopheffers (waren) de eerzame jongelieden Hulp bij transcriptie gevraagd Pauwel 04-01-2024
Wij Gerardus van Lendt, scholtis, Jan Rutten Wienberghs ende Joes Gielen, beyde schepenen der vrijheerlijckheydt Well Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 19-04-2023
Overdracht voor Lens Peters tot behoeff van Geurt ten Dijck Wij Hendrick Linders, richterboede, in plaetse ende bij Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 28-10-2022
Ierstelijck soo wordt in het eerste loth gestelt den weerdt gelegen eendersijts Maria Rutten, groot 1.66.0 Item een Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 30-09-2022
In de akte staat niet Gertien Hutten, maar Gertien Rutten. Al staat het niet in deze akte, Gertien was een dochter van Hulp bij transcriptie gevraagd Alessia 28-03-2024
Accort van Peter Schoers ende Jenneklen van den Kerkchoff tot behoef van Jeurien Peters ende Peterken Peters eheluyden Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 20-10-2022
Op dato den 4 January 1686 soo heeft Berndt Jeurgens als volmachtige van Thunis Claes van Gemert arrest ofte commer Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 05-10-2022