Reactie Onderwerp Auteur Datum

De oplossing volgt binnenkort. In de tussentijd heb ik de titel van deze puzzel aangepast: het was namelijk niet de 24e

Paleopuzzel nr. 25: Rooie oortjes voor de Raad

5a. t’ ontschaecken oft anderssints aen haeren persoon ijet te plegen ’t welck soude mogen dienen tot naerdeel, hinder

Paleopuzzel nr. 25: Rooie oortjes voor de Raad Chris van Dijkum

1. D'eerste ende andere Raeden van Brabant onder de geunieerde Provintien. Den eersten Deurweerder oft bode macht/ 2

Paleopuzzel nr. 25: Rooie oortjes voor de Raad Van Rietvelde Johan

Beste mensen, Mijn grote dank!!! Ik hoop dat die M klopt (wanneer andere deskundigen echt iets anders vinden, dan hoor

Welke letter staat hier achter blok J. Verduijn

Johan, In het eerste verslag lees ik een paar woordjes anders (maar daarom niet beter). 5. ...... quijdt 7. ...justo den

Verslagen gemeenteraad Blankenberge 1687-1688 Albert Vandenberghe

_Hallo Johan, ik mis een regel tussen r8 en r 9 Heb een regel tussengevoegd ( r 8a ) Verder lees ik op 2 plekken reijse

Verslagen gemeenteraad Blankenberge 1687-1688 herman geurts

Super, dank voor alle support.

attestatie Notaris van Audenhoven 3 feb 1702 peter van rijssel

Mogelijke reden van de woordenwisseling?... 18. vanden requirant en aldaer gehoort/ 19. ende gesien te hebben datter/ 20

attestatie Notaris van Audenhoven 3 feb 1702 Van Rietvelde Johan

Ik lees ook een M.

Welke letter staat hier achter blok Jeanne

typefout. ( II lees het zo:) moet natuurlijk zijn: Ik lees het zo:

attestatie Notaris van Audenhoven 3 feb 1702 herman geurts

Il lees het zo : Op het 1e blad : Jan Willems van Gemonde verklaart , ten behoeve van Cornelis Willemssen van der Aels

attestatie Notaris van Audenhoven 3 feb 1702 herman geurts

Bedankt voor de vertaling. Kan iemand mij uitleggen wat hier nu gebeurt?

attestatie Notaris van Audenhoven 3 feb 1702 Peter Van Rijssel

daarop staande gebouw, gelegen in de oude stad alhier in/ 't blok M. in de kaarte getekend no.2. grensende ten/ Noorden

Welke letter staat hier achter blok Van Rietvelde Johan

correctie. Ook mijn B is denk ik fout. En ga ik voor een N Want het stuk verder lezend denk ik dat er staat : ten N

Welke letter staat hier achter blok herman geurts

Ik denk dat er wel blok staat. En de letter daarachter zou dan ook wel eens een variatie op een B kunnen zijn. Altijd

Welke letter staat hier achter blok herman geurts

Ik denk een M. maar vraag me af of er wel Blok staat..

Welke letter staat hier achter blok Tim van de Staak

Het is jullie weer gelukt! We hebben haar. Op haar overlijdens akte staat overleden Wladimirlaan 2 dat is ook waar

Nogmaals jullie hulp bij oude foto. Monique

Via Delpher kranten kun je in een van de kranten het volgende familiebericht lezen: - Te Bussum overleed, ten huize van

Nogmaals jullie hulp bij oude foto. Helena

Twee kleine correcties: uiteraard is het "si'l" en niet "si'l". Verder hoort er na "allemands" een punt, en begint de

Brief naar "Monsieur le baron" Michel Oosterbosch

Met dank van Albert Vandenberghe voor de voorzet (wijzigingen voorafgegaan door %): M. le baron, Les rapports que vous m

Brief naar "Monsieur le baron" Michel Oosterbosch

Een eerste poging. M. le baron, Les rapports que vous m' avez adressés les 4 et 15 octobre der- nier, n° 229 et 242, ont

Brief naar "Monsieur le baron" Albert Vandenberghe

En hier blad 2 en 3. Er komt al wat lijn in, maar ik heb niet alles kunnen ontcijferen Blad 2 ? van Wijnant Gerits dat

attestatie Notaris van Audenhoven 3 feb 1702 herman geurts

Peter, wat knap dat je dit al zo goed kunt lezen. Voor mij is ook niet alles leesbaar . Hier mijn poging: Blad 1

attestatie Notaris van Audenhoven 3 feb 1702 herman geurts

blad 3

attestatie Notaris van Audenhoven 3 feb 1702 Peter Van Rijssel

blad 2

attestatie Notaris van Audenhoven 3 feb 1702 PNMC van Rijssel