Reactie Onderwerp Auteur Datum
de voorlaatste? Akte LUK
van dryhondert guldens in den verstaende nochtans nochtans dat de voorschre- ve Elisabet van Malderen, moeder van den Akte Geert Ouweneel
Hi Rob, op deze manier kunnen alleen mensen die een inlogcode hebben voor family search reageren. m vr gr An Transciptieverzoek versie 2 An
Het vervolg? Akte LUK
met het huys daerop staende, gront ende alle sijne andere toebehoortens daeraen eenighsints dependerende, groot t'samen Akte Geert Ouweneel
Ja ik begrijp het. Het is echter voor mij behoorlijk lastig en vraag daarom hulp hierbij. Transcriptieverzoek R.J. (Rob) van…
De 1e akte is van 8 juli 1707: bestandslocatie: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QHK-C3TK-99HL-L?cat=299042 Transcriptieverzoek R.J. (Rob) van…
Dank je wel, geert. Zou ik in verband met mijn onderzoek en de publicatie rechtstreeks contact met je kunnen hebben? Ik cijnsboek Jos Cuijpers
Dank Geert kalender Jan van den Bergh
Nog enkele onzekerheden: 1. Katheline Sno ys cum tutore et marito Jan van Walen kent haere 2. wael ende w ittelic 1425 Antwerpen twee opeenvolgende akten , twjjfelachtig schrift Michel G.
Beste Geert, heel erg bedankt voor de reactie. Ik begrijp niet dat je dat zo snel kan ontcijferen .. Ik durf het haast Akte LUK
stilo Leodinensis (Luik) kalender Geert Ouweneel
DSCI0966 Jan Aertssen de Cuyper uyt Gertruyt Henrick Goessensz hostadt 0.0.2 Joachim Bottermans Jansz uyt zijn hofteden cijnsboek Geert Ouweneel
Ik mis de scans van die twee pagina's Transcriptieverzoek Geert Ouweneel
Op heden den negentiensten October seventien hondert vier en vijftigh compa- rerende voor mij Philippus van Mal- deren Akte Geert Ouweneel
Mijn dank voor de transcriptie. MvG Alex Vertaling akte: d.d. 8 mei 1684 Alex
Dank je wel voor de aanvulling An en Pauwel! Bosch Protocol 1176 145 Jan-Willem
dairnaestvolgende tot vastelavond tot Natalem 1425 Antwerpen twee opeenvolgende akten , twjjfelachtig schrift Pauwel
Dag Rob, Dat is ongeveer de reden waarom dit forum bestaat. Het wordt echter wel op prijs gesteld als je zelf een poging Transcriptieverzoek René van Weeren
Dan zal het ad Martini zijn, 11 november zal bedoeld zijn. Bosch Protocol 1176 145 Pauwel
Hi Jan-Willem, De afkorting pl staat voor plak. Oude schilden werden in die periode vaak ook in plakken uitgedrukt. dan Bosch Protocol 1176 145 An
nr 5 cijnsboek Jos Cuijpers
nr 4 cijnsboek Jos Cuijpers
nr 3 cijnsboek Jos Cuijpers
nr 2 cijnsboek Jos Cuijpers