Reactie Onderwerp Auteur Datum
Hallo An, Hartelijk dank voor je reactie. Je aanvulling helpt me om meer inzicht in de familie Haengreefs te krijgen Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (II) Theo Ragas
Hallo An, Hartelijk dank voor je reactie. Je aanvullingen en vertaling helpen me om meer inzicht in de familie Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (I) Theo Ragas
Hallo René, Wederom enorm bedankt! Hartelijke groet, Sanne doop 1724 - doopgetuigen? Sanne
Hi Theo, Ik denk dat iiiior staat voor quatuor Martha = Margaret(h)e regel 8 hereditate(m) = erf(goed) mvr gr An Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (II) An
Hi Theo, enige correcties: ydem pro eisdem predictum ex parte Gerardi filii Gerardi Houtmercs pro liberis Theoderici Transcriptie verzoek Eersels cijnsregister uit 1638 (I) An
Hi Sanne, Ik lees: Joannes Eerlijck en Anna Maria van de Ven doop 1724 - doopgetuigen? René van Weeren
Prachitg werk, Lucia, dit is een echte start! Met 150 pagina's tekst te gaan zou ik inderdaad een HTR-model erop help met transcriptie Otto Vervaart
Dag Otto, Met Transkribus eXpertclient heb ik het geprobeerd. Leveerd niet zo veel op. Met wat aanpassingingen heb het help met transcriptie Lucia Xavier
Hartelijk bedankt. transcriptie schepenakte Jacques van de…
Bijna goed, bedankt Michel Korte debentakte maar ....? 1395 Antwerpen Guido Snoeys
...debet....vrankericxe vranken... Korte debentakte maar ....? 1395 Antwerpen Michel G.
Volgens mij: A. Persman. Is ook met Google op internet te vinden. Gevraagd; Transcriptie Handtekening Amateurfotograaf Amsterdam 1888 Geert Ouweneel
Dag Otto, Ik ga zelfs ook met Transkribus proberen. Het is Joost Coeck, ingenieur... Ik heb rond 150 paginas (meer maar help met transcriptie Lucia Xavier
Beste Lucia, dit schrift is inderdaad heel lastig, ik heb met het nieuwe Transkribus AI, https://transkribus.ai een help met transcriptie Otto Vervaart
werdende met twee stuyvers en agt penningen aan de parochiaale kerk te Geldrop en laastelijk zes jaarlijkse transcriptie schepenakte Geert Ouweneel
Laatstelijk een perceeltje ziggen, genaamt dat gedeelte in den beemd van Jan Joosten, gelegen in de Ses Gehugten onder transcriptie schepenakte Geert Ouweneel
Beste Otto, alvast hartelijk dank voor de moeite. Helaas, krijg ik het op korte termijn niet voor elkaar het object weer Tekst op Pijpaarde Maria met Kind Erik Bijzet
De akte van 8 juli, deze begint een pagina eerder dan jij hebt gekopieerd, zie bijlage, ik zoek info over Tanneke Transciptieverzoek versie 2 R.J. (Rob) van…
in de voorschreve goederen te goeden, vestigen en erven volgens alle behoorelijken solemnitey- ten van rechtswegen Akte Geert Ouweneel
Ah, super! Bedankt. Matthias is geboren! Marita
en hierbij de tweede Transciptieverzoek versie 2 René van Weeren
Dag Rob, Het lukt mij niet om dit op korte termijn te transcriberen, maar hierbij in ieder geval de betreffende pagina's Transciptieverzoek versie 2 René van Weeren
circa horam 9 vesperi = rond 9 uur 's avonds Matthias is geboren! René van Weeren
En de allerlaatste. Ik weet niet hoe erg ik dit apprecieer en hoe je te bedanken Akte LUK
dien tegens desen coop hem niet te behelpen met eenige privilegien ... vementen ofte andere rechten, hiermede Akte Geert Ouweneel