Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dag Alex en Herman, Ter aanvulling: De datums van jullie kloppen beiden: 28 november is de ondertrouwdatum, 11 december Pieter Blijenburg x Janneke Vastmans René van Weeren
1.In de marge staat: getrouwt te Ginneken op 11 december (= andere datum!) 2. Ik lees dat ie trompetter onder vicomte Pieter Blijenburg x Janneke Vastmans herman
Bij deze ook de akte: https://search.arch.be/nl/zoeken-naar-archieven/zoekresultaat/inventari… Miskom - Overlijdensakte ui 1776 Guillaume
Bedankt! Staden - Doopakte uit 1767 Guillaume
De link naar de akten in het bericht hierboven werkt niet als u het daar aanklikt. Kopieer ze s.v.p. in uw browwser of Koloniaal Verleden Dordrecht. Uw hulp gevraagd bij transcripties! Historisch Ken…
1620 den 29 Mey de gouvernmente ter generaliteit met de andere provincien te mogen consenteren in het octroijeren van Verzoek transcriptie Geert Ouweneel
Dag Alex, Volgens mij is dat Ginnek[en]. Pieter Blijenburg x Janneke Vastmans René van Weeren
Kopist: Ein Kanzlist, Abschreiber, Nachschreiber. In den Kanzleien bzw. Kammern diejenigen, die die Bücher durch Duitse akte Michiel
1763 den 11 Juli Consent tot het zenden van twee fregatten van oorlog en 600 man confriantori voor de tijd van ag- tien Verzoek transcriptie Geert Ouweneel
@ChrisvD, ben toch wel benieuwd hoe u weet dat Juliane Sophie von Wedel peettante was van Juliane Sophie Brüggemanns. En Duitse akte Aurelia van de…
ik ga het proberen, Groeten, Jacques transcriptie schepenakte Jacques van de…
pag. 5 door onsen secretaris onderteekent en met ons gemeenen schependomps zegel bekragtight. Actum Heese den transcriptie schepenakte Geert Ouweneel
Helaas. Pagina 4 is dermate vaag en onduidelijk dat ik daar niets van kan maken. Is er een betere scan? transcriptie schepenakte Geert Ouweneel
Dankjewel!! Interpretatie tekst Theo Kuijpers
Compareerden als vooren Wessel Smits van Amsterdam, out 25 jaeren, geassiteert met zijn neve Gerart Smits, noch een Trouwakte Wessel Smit en Elisabet Croock Geert Ouweneel
Hartelijk dank en ik wacht met spanning het vervolg af. transcriptie schepenakte Jacques van de…
vier hondert gulden eens zonder meer in mindering van een somma van ses hondert gulden en dat de voorn. Janneken Goorts transcriptie schepenakte Geert Ouweneel
van haar Hoog Mogenden egt-reglement in de genera- liteyt van den 18 Marty 1656 in haar Hoog Mogende nadere transcriptie schepenakte Geert Ouweneel
Wij Govert van der Hol, Jan Drossart, Jan de Groot ende Jan van Brey, schepenen der vrije grontheerlijkheyt van Heeze transcriptie schepenakte Geert Ouweneel
Hi Theo, Thomas is de zoon van Marcelis en Metgen. Metgen is dus de vrouw van Marcelis en de dochter van Rover. m vr Interpretatie tekst An
Beste Duizend maal dank voor de hulp en tips. Ik heb alles aangepast en heb er zo ook nog nuttige info uit kunnen halen Een goede paleograaf gezocht Emiel Therry
Passendale, een dorp in de Belgische provincie West-Vlaanderen Staden - Doopakte uit 1767 Michiel
ex Passchendaele Staden - Doopakte uit 1767 Michiel
Ik zal mijn transcriptie ook posten. Op enkele details na is die dezelfde als hierboven. @Emiel: bij transcripties is Een goede paleograaf gezocht Andreas
Dag Emiel, Je bent behoorlijk ver gekomen. Een paar details nog, zie onderstaande transcriptie, maar voor de Een goede paleograaf gezocht René van Weeren