Reactie Onderwerp Auteur Datum
En ook voor de tweede pagina veel dank. Heel fijn dat u de moeite en tijd heeft genomen deze lange akte in zijn geheel Hulp transcriberen akte 1615, pagina 2 Anne
Beste Geert, heel veel dank hiervoor! Mvg, Anne Hulp transcriberen akte 1615 Anne
Egberts eerstdaegs met rechten daertoe te constringeren ende tot dien eynde op ende jegens deselve alle dingen van Hulp transcriberen akte 1615, pagina 2 Geert Ouweneel
Op huyden den zesten Decembris anno 1615 compareerden voor mij notaris etc. mitsgaders voor den getuygen naergenoempt Hulp transcriberen akte 1615 Geert Ouweneel
Heel erg bedankt Pauwel! Dit helpt ook bij andere akten. wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Jan
Joseph filius quondam Petri Arntsz. legitime et hereditarie vendidit Adriano filio quondam Johannis Willemsz. de Hedel wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Pauwel
dit is hoe ver ik kom: Wij … Jacob .. Van Zuid-Waddinxveen Voor ons Cornelis Ariensz van der Vliet, Tonis Aelberts Groot hulp gevraagd bij stuk uit 1686 Erwin van Vliet
't Zijn weer maar enkele slakken waarop nog zout gelegd kan worden, Guido: 1. Symoen Snoeye smit ende Lijsbettten vander Debent acte 1467 graag controle please Michel G.
Hans van Zwam zou graag deze handtekening van een scherts tekening willen ontcijveren Wie kan deze handtekening ontcijferen ? J van zwam
Dank Michiel! wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Jan
zie https://watstaatdaer.nl/forum/trellecat Hulp gevraagd bij transcriptie akte Dordrecht 1687 ChrisvD
Purificatio, purgatio Marie, 2 Februari. wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Michiel
Dank Pauwel: mijn latijn is niet zo goed, maar klopt het onderstaande? Nogmaals met dank! Joseph sone wijlen Peter Arnts wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? jan van der biezen
in Orthen commoranti wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Pauwel
unius maldri siliginis wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Pauwel
tendentibus cum utroque fine ad communes plateas ibidem, ut dicebat, ab eodem emptore effestucando, promittens dictus wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Pauwel
de et ex domo, area, eius fundo, orto ac hereditatibus sibi mutuo coadiacentibus tres lopinatas terre vel circiter wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Pauwel
et pro primo solutionis termino in festo Purificationis proxime futuro et in Buscoducis ab omnibus precariis domini wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Pauwel
Joseph filius quondam Petri Arntsz. legitime et hereditarie vendidit Adriano filio quondam Johannis Willemsz. de Hedel wat staat er in deze akte van het Bosch Protocol? Pauwel
Jouw link leidt in ieder geval niet naar de bovenstaande akte. Doordat je ook de datum niet vermeldt, is het onmogelijk Getuigen in de huwelijksakte Andreas
Wederom veel dank Geert! Hrt grt Marc Hulp gevraagd bij trascript ondertrouwakte Amsterdam Marc
De link werkt blijkbaar niet. Toch bedankt, ik kan hier verder mee. Getuigen in de huwelijksakte Stephan
Hallo alvast bedankt. Hier vindt u de link naar de locatie: https://search.arch.be/nl/zoeken-naar-archieven Getuigen in de huwelijksakte Stephan
Het is inderdaad zonder link naar het origineel wat lastig te vergelijken, vooral bij de achternaam van de tweede Getuigen in de huwelijksakte René van Weeren
lastig met niet meer van hetzelfde handschrift dan alleen deze akte, maar volgens mij zijn de namen van de getuigen Getuigen in de huwelijksakte Michiel