Reactie Onderwerp Auteur Datum
Krijne Schaden ? transcriptie ziektegeschiedenis 1841 Wim
Heel erg bedankt Andreas, dit helpt mij weer verder met mijn onderzoek. De rest van deze beschrijving is verder transcriptie ziektegeschiedenis 1841 Anna
Op een paar woordjes na alles gevonden. De tekst stopt abrupt. Als je de rest ook ontcijferd wenst, gelieve die ook te transcriptie ziektegeschiedenis 1841 Andreas
https://zoeken.erfgoedshertogenbosch.nl/detail.php?nav_id=0-1&id=126377… Fol. 219 r. Bosch protocol 1185 8V Pauwel
Geert. Nogmaals dank voor de moeite. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat Merrichgen jansdr Snijder van haar achternaam akte 1630 Hans Knijff
Wij Adam van der Mijll, schout, Bartholomeus Gijsbertsz van Bleijeel ende Willem Jansz Schuylenburch, schepenen der akte 1630 Geert Ouweneel
Heg even opnieuw de bedoelde bladzijde toegevoegd. Hans akte 1630 Hans Knijff
Er staan nu zoveel scan dat ik niet precies weet welke je bedoelt. Bedoel je scan 1630 akte 533 Arien Knijff 1.0, tweede akte 1630 Geert Ouweneel
Hallo Geert. Helaas hebben we elkaar verkeerd begrepen het betreft het 2e deel van de eerste pagina. Het bovenste deel akte 1630 Hans Knijff
jaere ende dagh als erffcoopsrecht is ende alle voorcommer aff te doen naer gewoonte deser stede. In oorkonde desen bij akte 1630 Geert Ouweneel
Tekst deel 3 akte 1630
Tekst deel 2 akte 1630
Hans heeft ons nog even de drie afbeeldingen per mail gestuurd. Hopelijk zijn ze nu beter leesbaar, qua scan dan akte 1630
Hallo geert Geweldig bedankt voor de transcriptie. Er zit nog een pagina voor mag ik zo vrij zijn om te vragen deze ook akte 1630 Hans Knijff
1630 akte 533 Arien Knijff 3 alle het verval van deselve pannebackerije comende, eeuwelijck sal sal comen tot behoeff akte 1630 Geert Ouweneel
Bedankt, Andreas! overlijdensakte Maria Collier 4/12/1613 Moerzeke Be Veerle Heyman
Dank je wel, René en Andreas! huwelijksakte Guillelmus Van Camp-Elisabeth Verbruggen 1624 Ruisbroek (Be) Veerle Heyman
Beste George, Op basis van deze informatie en eigen nazoeking vermoed ik dat de geboorteplaats inderdaad Nieuwstadt Interpretatie van een akte René van Weeren
Deze vraag is op een ander forum ook gesteld!! https://www.stamboomforum.nl/subfora/236/2/86346/0/transportakte_uit_16… akte 1630 ChrisvD
30 April 1893 met Groot verlof Stamboeknr. 81963 Gepasporteerd 9 Mei 1899 militaire registers Joop Kuijntjes
Beste Hans, wat vervelend om te zien dat de foto inderdaad niet goed wordt weergegeven, ik zag dat dat ook in een andere akte 1630
Het lukt een beetje: 30 April 1893 …. groot ….. stamboeknr. militaire registers Roos Nieweg
Op een of andere manier wordt de afbeelding uit zijn verband getrokken en is niet leesbaar. akte 1630 Hans Knijff
Ik kijk ernaar. Bosch protocol 1185 8V Pauwel
Het gaat om een gastenboek ter gelegenheid van een huwelijk. De persoon die hier ondertekent is een neef van de wie ondertekende? Chris Dutilh