Reactie Onderwerp Auteur Datum
En deze ook graag Weer een toffe duitse puzzel sandra
De brief u opgestuurd met vertaling is telkens wat anders. 4 is Elias Loomis , al lijkt er Homes te staan. Ik probeer u Anthoni Waterlo valentijn
Pauwel, bedankt voor de aanpassingen. Zundert 1490 Hans Van Landschoot
Hartelijk dank voor deze zeer gewaardeerde perfectionering! Claus Gielis 1510 Alexander Thijs
nog wat aanvullingen en verbeteringen Cornelis Gobben, ende Cornelis Jan Claus Pauwelss., woenende t'Assen [= Essen] bij Claus Gielis 1510 Pauwel
Die obligatie heb ik ook . Ik vind het al fantastisch wat jullie voor me hebben gedaan. Dus al het nog te vertalen Anthoni Waterlo valentijn
Dat Elias en Anthoni elkaar kenden is zeker. In de nalatenschap van Elias is een obligatie uitgegeven door Anthoni Anthoni Waterlo ChrisvD
in [den] h. echten staat te sullen laaten ingesetenen [lees: insegenen] Antonius Isaax en Johanna Janssen Vogels Pauwel
en Chris , linken zoals die van Delpher ken ik niet, Ik werk nog teveel prent-gericht. En zeker dank daar voor. Bijna Anthoni Waterlo valentijn
Elias Hoomis is de man van Catharina Stevens en stierf op 36 jarige leeftijd. Hij had 3 zoons. Zij waren alle vier Anthoni Waterlo valentijn
Je kunt voor elk nieuw onderwerp, zoals een ondertrouw e.d., het best een nieuwe draad opzetten. re. de huwelijkse Anthoni Waterlo ChrisvD
De Franse term 'culte' wordt i.h.a. met eredienst/kerkdienst vertaald en niet met mis wat associaties oproept met de Anthoni Waterlo ChrisvD
Klopt. R,K, is fout, franse missen wel. Anthoni Waterlo valentijn
enkele verbeteringen en aanvullingen Wij Peet[ er] Gheerijt Ghijs ende Claeus Romb[ out] M[ er] tens manne oirconden Zundert 1490 Pauwel
Ook de dopen en de begrafenissen van de kinderen van Ant. Waterlo(o) hadden plaats in de Waalse kerk, zie de indexen van Anthoni Waterlo ChrisvD
De Franse of Waalse kerk is de Église Réformée Wallonne en dat is een protestantse kerk waar geen mis wordt gevierd. Het Anthoni Waterlo ChrisvD
Compareerde voor Hendrick Canters en Laurens Jan Maes schepenen ( en commissarisse der Huwelijkse saaken) der Baronnije Antonius Isaax en Johanna Janssen Vogels freek
Allereerst weer veel dank Geert , Chris en Rene , De Franse kerk is de r.k. Waalse kerk, de enige kerk waar tot op de Anthoni Waterlo valentijn
Wederom zeer veel dank Geert! De inhoud wordt mij nu stukken duidelijker! Claus Gielis 1510 Alexander Thijs
Niet alles kunnen oplossen: Cornelis Gobben ende Cornelis Jan Claus Pauwelssz, woenende t'Assen bij Calmpthout, als Claus Gielis 1510 Geert Ouweneel
Op huyden den 3 January 1663 compareerde voor mij Simon van den Aelpeol, notaris etc., ende die getuygen naebenoemt, Jan Transcriberen procuratie akte Geert Ouweneel
Geert, ook voor dit berich van harte dank. Hans Zundert 1491 Hans Van Landschoot
De (fonetische) spelling van de voornaam en achternaam wisselen duidelijk nogal. Zijn grafinschrijving in 1690 te Anthoni Waterlo Otto Vervaart
Heel veel dank, Geert !! akte met Willem Janssen van Asten deel 2 Otto
Compareerden als vooren Anthonis Waterbouw van Rijssel, schilder, out 30 jaer, woonende op de Angeliers- gracht Anthoni Waterlo Geert Ouweneel