Reactie Onderwerp Auteur Aflopend sorteren Datum
Aha ! Dank u wel voor de uitleg. Allemaal weer erg bedankt voor de hulp. Groeten Mirriam Ontslag uit dienst ? Mirriam 25-10-2023
Wow! dat hebt u goed gezien. Amsterdam ! ik probeer n.l te achterhalen waarom hij voor even naar Amsterdam is geweest op Weet iemand wat hier staat ? registratie Mirriam Arts 30-03-2023
Wat een fantastisch verhaal , dat had ik nooit kunnen bedenken. Fijn dat iemand deze kennis heeft. Dank je wel. 1 Land lopen Mirriam Arts 30-09-2022
Dank je wel voor de bevestiging. Beroep Steenbakker ? Mirriam Arts 07-11-2022
Had zitten denken in die hoek, maar vind de 2 ss dan wel heel verschillend. Weet iemand nog of daar zoiets als Signalement gevangene Mirriam Arts 07-11-2022
Heb net gevonden wat een Knevelbaard is . knevelbaard is haargroei, baard op de bovenlip. Synoniemen: snor, knevel. Nu Signalement gevangene mirriam arts 07-11-2022
Dank je wel. Wat een bijzonder weetje! weer Signalement gevangene Mirriam Arts 08-11-2022

Hoi Frank, Sorry voor mijn late reactie! Deze websites had ik nog niet gevonden, dus hartelijk dank daarvoor. Weer wat

Wie schilderde dit schilderij? MLE Mahieu 09-03-2017

@Christian: Het is natuurlijk ook superleuk om na al die jaren er eindelijk eens achter te komen wie toch wel die

Wie schilderde dit schilderij? MLE Mahieu 09-03-2017
Zou het misschien " twee pont groten " kunnen zijn? Paleopuzzel nr. 72: Loon voor de beul van Middelburg Monika Toet 08-01-2020

Betere foto?

Welke naam staat op deze oude foto? Monique 08-09-2017

Dat is hem!!!! Ik heb de foto gekocht op marktplaats, maar ik heb hem nog niet. Als de foto binnen is dan zou ik hem

Welke naam staat op deze oude foto? Monique 08-09-2017

Hallo, Bedankt voor uw reactie. Haar moeder is Lansdorp. Nu heb ik lang geleden een foto van haar moeder in mijn bezit

Nogmaals jullie hulp bij oude foto. Monique 26-10-2017

Het is jullie weer gelukt! We hebben haar. Op haar overlijdens akte staat overleden Wladimirlaan 2 dat is ook waar

Nogmaals jullie hulp bij oude foto. Monique 29-10-2017

Hallo Herman, Dan is ze tussen de 30 en de 40 jaar ,dan is ze ouder dan dat ik dacht. Het zou heel goed kunnen, bedankt

Wie is dit? Monique 14-12-2017

Hallo Herman, 100% in haar trouwakte zijn de getuigen Kuijk en Weijs. Deze namen staan op foto's die ik in 1 koop heb

Wie is dit? Monique 14-12-2017
Hoi Herman, Leuk dat je weer mee denkt. Ik heb de foto bij het rkd opgezocht, foto komt uit ongeveer 1885. De man op de Oude foto: Welke naam staat hier? Monique 19-01-2018
Herman, rkd.nl Onderaan de pagina klik op groen "rkd,Images" - typ naam fotograaf in zoek in rkd Images. Kies fotograaf Oude foto: Welke naam staat hier? Monique 20-01-2018
Dank Rien. Ga ik daar verder mee puzzelen. Namen achterop foto. monique 28-08-2019
Dank je wel voor je reactie. Gaaf dat ik het goed gezien heb en nog leuker dat ik ook op dezelfde man uitkomt als jij Welke naam staat hier? Monique 28-01-2022
Dank je wel voor het bericht. Het zou voorletters kunnen zijn hier ga ff naar kijken. Pappa ben ik bang dat dat het is Welke naam staat er geschreven Monique 24-04-2023
Dear Otto and Geert Thank you so much for your great work and quick respons. Now I know that Anthony had a son Herman Can I get help with transcription Morten Jensen 14-11-2020
dank je wel rene voor het vertalen ,toch fijn dat er mensen zijn die je willen en kunnen helpen met mijn speurtocht van Adrianus Adriani en dan ??? MPA derks 24-04-2021
andreas dank je wel , ja nu je het zegt zie ik het ook ongeveer cornelis sterken MPA derks 16-05-2021
Beste Wim, Misschien kun je eerst reageren op de twee(!) transcripties die voor je gemaakt zijn van het eerste document? leuven document My name is nobody 29-11-2018