Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dank U wel Omslag Rochefort Jo Strijbosch
Ik lees Rochefort sur Mer. Omslag Rochefort ChrisvD
Aux Citoyens composant le Comité de Surveillance de Fontenai Le Peuple à Fontenai Le Peuple Fontenai Le Peuple (Fontenay Omslag Rochefort Andreas
tekst aan rand: Comité de Surveil(lan)ce Révolutionnaire tekst onderaan: Rochefort sur ... Helaas kan ik het laatste Omslag Rochefort Andreas
Eigenlijk was dit geen doop onder voorwaarde, maar een nooddoop. Als men men niet zeker wist of een kind al eerder Latijnse tekst in doop 1734 Jeanne
Heel hartelijk bedankt! Latijnse tekst in doop 1734 Sanne
ah.. dit is een doop 'onder voorwaarde' vanwege een moeilijke bevalling..! Latijnse tekst in doop 1734 Sanne
Dit is wat ik er van maak. 9. februarii 1734 natus est Petrus Joan- nis van Roij et Joannae Peters conjugum filius Latijnse tekst in doop 1734 Pauwel
Een paar suggesties voor verbetering. Ik heb niet alles kunnen ontwarren. 1. Gheertruyt van Boeghem wedewe wijlen Verwarrende acte 1448 Antwerpen Geert Ouweneel
nr 3 eventuele verbeteringen kun je zelf doen. in geval van versuym inde ontwaringe teconsenteren verclaren de huerders Hulp bij transcriptie gevraagd blad 3 van de Akte Hans Van Landschoot
deel 2 hout 't geene alrede geplant is, of gedurende dese huere daerom geplant mogte worden; met als op sijn tijd mogen Hulp bij transcriptie gevraagd blad 2 van de Akte Hans Van Landschoot
Eigenlijk is dat geschrift tamelijk bewerkbaar voor transkribus. Automatisch handschriftherkenning. je kant dit online Hulp bij transcriptie gevraagd blad 1 van de Akte Hans Van Landschoot
Pauwel bedankt voor dat laatste stukje aan te passen. Zundert 1500 Hans Van Landschoot
Dit is kennelijk een foto van een scherm, en zelfs bij uitvergroten niet te lezen. Het is wellicht beter om, als de akte Transcriptie Huurakte uit 1650 René van Weeren
Zeker duits, maar een deel is slecht leesbaar. Wat ik tot nog toe kan ontcijferen is 7. .....>altar von der Waldrast Gevraagd: Transcriptie Zinnetje 19e eeuw Duits? René van Weeren
Tip: Het is overzichtelijker om, als er meerdere bladzijden zijn, deze in hetzelfde post te houden. Je doet dit door de Hulp bij transcriptie gevraagd blad 1 van de Akte Andreas
Misschien niet alles goed, maar wellicht helpt het. Van rechtswegen hierinne verloren niet geobserveert en waeren Blad 21 1663 Geert Ouweneel
Anthonio Alvares, alias Joseph Alvaries, wonende tot Maerssen, gekomen in submissie over trouwen van sijn broeders Antonio alvares Geert Ouweneel
Super. Hartstikke bedankt, ben benieuwd waar het over gaat haha Antonio alvares jairvandijk
Het is inderdaad Maerssen, waar een actieve Joodse gemeenschap leefde. Antonio alvares René van Weeren
Kan er Maerssen staan? Antonio alvares Pauwel
vervolg 2 Antonio alvares jairvandijk
Vervolg 1 Antonio alvares jairvandijk
Heel veel dank hiervoor, Geert. Met vriendelijke groet, Arie Eijgenraam Transcriptie boedelbeschrijving Arie Eijgenraam
22 Juny 1704/132 Staet van den boedel ende alle de goederen naergelaten bij Cornelis Joris Hogendijck, in sijn leven Transcriptie boedelbeschrijving Geert Ouweneel