Reactie Onderwerp Auteur Datum
Item noch een stuck lants wesende sessen schooff, geheeten het Quadt Bande, oost Claes Boey, zuyt Jan Geerts de Jonge Hingene 1634 Akte 14 Geert Ouweneel
Item noch een halff gemeten lants gelegen achter den hoff van Maeyken van Battel Pachter bij cloopslaege Daneel Boeykens Hingene 1634 Akte 13 Geert Ouweneel
Tweede kant Wie kan mij meer vertellen over dit schilderij? Lukas
Hallo, het lijkt mij dat ik een voorheen onbekende versie van het trainingsbeeld "maaimachine met sikkel" in andere Wie kan mij meer vertellen over dit schilderij? Lukas
Item nr. 403 een stuck, oost den polderdam, zuyt denzelven van Hooff, west mijn heer Bauwens, noort Jan Bal, groot een Hingene 1634 Akte 12 Geert Ouweneel
Item nr. 552 een stuck, oost Jan van Eyckene, west den paddeldijck, noort den seedijck, groot een gemets Hingene 1634 Akte 11 Geert Ouweneel
Hiernaer volgende de landen die tot een yders gerieff verhuert zullen worden. Ierst in Huygen Broeck, oostelijck den Hingene 1634 Akte 10 Geert Ouweneel
Item zal noch tot het voorsz. pachthoff gevoecht worden een dachwant lants onbegrepen der maete, t'welck t'voorleden Hingene 1634 Akte 9 Geert Ouweneel
Den huerder van de voorsz. pachthoeven sal gehauden sijn op sijnen coste den berchlant liggende neffens de roode poorte Hingene 1634 Akte 8 Geert Ouweneel
Ierst soo zal men verhueren de pachthoeve daer Lowis Laureys pachter nu tegenwoordich inne woont, metten gront ende lant Hingene 1635 Akte 7 Geert Ouweneel
vandyen te leveren aen de verhuerder, aen den greffier van elck parcheel ses stuvyers, insgelijckx sonder affslach als Hingene 1634 Akte 6 Geert Ouweneel
Item sullen de pachters respectivelijck niet vermogen eenige gerslanden te schueren offt te besaeyen opte leste twee Hingene 1634 Akte 5 Geert Ouweneel
Rijpelmonde ende andere leyslooten ende waterloopen te ruymen als oyck van s'heeren heyninghen, alles onder affslach als Hingene 1634 Akte 3 Geert Ouweneel
Ik lees nu toch: “… zoo waren zij respective comparanten ( edoch ten respecte van de minderjarige ende uytlandige 25 Julij 1797 Acte van Scheijding / Notaris Jonathan Baak / Onherkenbare term IV Pauwel
https://archief.amsterdam/inventarissen/scans/5075/446.1.32/start/170/l… 179/559 Ik dacht aan edoch 25 Julij 1797 Acte van Scheijding / Notaris Jonathan Baak / Onherkenbare term IV Pauwel
tzelven De volledige akte te vinden op https://archief.amsterdam/inventarissen/scans/5075/446.1.32/start/170/l… 25 Julij 1797 Acte van Scheijding / Notaris Jonathan Baak / Onherkenbare term IV René van Weeren
blad 38 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 37 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 36 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 35 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 34 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 33 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 32 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 31 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt
blad 30 Verzoek om transcriptie Notariële akte 1772 André Gresnigt