Reactie Onderwerp Auteur Datum
Wij hebben een oude schilderij schouw spiegel en zijn nieuwsgierig naar wie de schilder is. Heb al veel gezocht maar Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Smit
Wij hebben een oude schilderij schouw spiegel en zijn nieuwsgierig naar wie de schilder is. Heb al veel gezocht maar Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Smit
r. 2 "communiter". In de tekst staat "9ir" met een afkortingsboogje erboven. 9- is een symbool voor con- of com-. r. 3 debet akte graag nog controle 1443 Antwerpen Pauwel
Bedankt beiden, er is dus interpretatie ruimte zie Sinxernen en Sinxenen., duyten versus deniers. Vele groeten Guido debet akte graag nog controle 1443 Antwerpen Guido Snoeys
enkele suggesties 1. De voirs.* brued[er] Mathijs deb[et] den voirs. Ja[n]ne Snoeye en[ de] sine[ n] II zuste[ re] n** a debet akte graag nog controle 1443 Antwerpen Pauwel
typo: coniug um 1687 Latin @ Betekom, België ChrisvD
Anno 1681 11 februarii baptisata est Catharina filia cornelii Hermans et Mariae van Santvoort coniugem quam susceperunt 1687 Latin @ Betekom, België Andreas
Ofwel lees ik er over, maar hier staat toch nergens dat Erwin K. de zoon is van de overledene? Waarschijnlijk is hij het Hulp gezocht voor document ontcijferen Andreas
Hartelijk dank! Oud corduaniers Adriaan van He…
Inderdaad! ik was ook in de war Hulp gezocht voor document ontcijferen Freek
Oh nee het is de zoon van Friedrich wilhelm en rosette die gestorven is en die was getrouwd met julia schaffer en de Hulp gezocht voor document ontcijferen sandra
Hallo Freek, Dank je wel, ja die begreep ik maar ik snap niet de combinatie, hij was eerst weduwnaar van julia schaffer Hulp gezocht voor document ontcijferen sandra
Lijkt er op dat (Friederich) Wilhelm hertrouwd is? Hulp gezocht voor document ontcijferen Freek
Willem Kattwinkel is gestorven, was weduwnaar van Julia Schaffer.. aangifte wordt gedaan door de zoon, die Erwin Hulp gezocht voor document ontcijferen Freek
Zou je het eerste gedeelte ook willen vertalen? Waar Julia schaffer in staat? zijn zij dan beiden gestorven tegelijk Hulp gezocht voor document ontcijferen Sandra
Sohn der verstorbenen Eheleute Kaufmann Friedrich Wilhelm Kattwinkel und Rosette ge- borenen Mebus, beide zuletzt Hulp gezocht voor document ontcijferen ChrisvD
Weet iemand wat ZKR betekent bij begrafenissen? afkortingen begrafenissen wil
2. Oudecordewaniers - Adriaen Janssz[en] in 't Wijst[raet] [=Twijnstraat] - Jan Janssz[en] zoon va[n den] bode van 't Oud corduaniers René van Weeren
Volgens mij staat er twee lokalen en depententies. Met het laatste woord wordt ofwel dependenties, ofwel dependances Hulpvraag handschrift architect 1905 Andreas
1. anno XVc LXXVI den XXVen Januarij anno 1576 den 25e januari Oud corduaniers Andreas
2 Oud corduaniers Adriaan van He…
Geachte mevr. van Waarden-Koets, In het bevolkingsregister vind ik een Jan Lukas die op 9 juli 1897 in Vlissingen komt Bevolkingsregisters Zeeland Roald Perbal
Hallo René, Jeetje wat knap dat je dit eruit kunt halen! Dank je wel! gr. Carina 1469 Carina