Reactie Onderwerp Aflopend sorteren Auteur Datum
weet iemand van wie dit is en wat het waard zou zijn ??? Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft van der heven 22-04-2024
Hallo Rene, Bedankt voor je reactie. Ik blijf zoeken maar ben bang dat het niet te achterhalen is. Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Jan Hofland 04-03-2020
Ik lees er B.H. Verkamp in Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft René van Weeren 02-08-2022
Is er hier iemand die de naam van deze schilder kan ontcijferen? mvg Mark Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft mark 29-09-2021
Wie weet welke schilder dit kan zijn? Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Mirjam 11-02-2024
Wie weet wie deze schilder is ,heb twee schilderijen van deze schilder maar we komen er niet uit van wie deze signatuur Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Lonneke Barnhoorn 31-01-2023
haha, nou je het zegt.. ik moet eens beter leren lezen. :-) Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Mark 02-10-2021
En hier de handtekening Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft wendy 29-10-2021
Beste kunstliefhebbers, Weet iemand van wie deze handtekening is? De meeste schilders zetten hun handtekening rechts op Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Esther 04-01-2024
Beste Sabine Geert is daar nog veel sneller (en beter) in, zie deel 1. Je kunt je foto’s sturen naar boedelinventaris wie wil deze akte voor mij vertalen (deel 2) Archimboldo 06-12-2018
archimboldo, ik heb je een email gestuurd naar het opgegeven emailadres. Ik krijg een melding terug dat deze niet meer wie wil deze akte voor mij vertalen (deel 2) sabine 06-12-2018
titule van institutie ende aengaende de goederen die de testatrice metter doot sal omen te ontruijmen alle deselve heeft wie wil deze akte voor mij vertalen (deel 2) Archimboldo 05-12-2018
Sabine, Ik heb de akte gewoon ontvangen en ga hem voor je transcriberen wie wil deze akte voor mij vertalen (deel 2) Archimboldo 06-12-2018
Jemig mina zeg Archimboldo wat enorm knap van je dat je dat zo snel hebt gedaan en dat je dit kunt lezen zeg Mijn dank wie wil deze akte voor mij vertalen (deel 2) Sabine 05-12-2018
Het wil ignoreren en mijn lae- ten begaen, Ick hoope dat met fatsoen en reputatie daer uijt komen sal, maer dan niet wie wil deze nakijken Andreas 25-11-2020
nog enkele aanpassinkjes gedaan bij aldien het sijne gesontheijt toe liedt, te meer alsoo men bekom- meringe kreech als wie wil deze nakijken Andreas 30-12-2020
je bent goed bezig, Roel Bij dit soort handschrift is het goed dat je de transcriptie laat nalezen door 'verse' ogen. Ik wie wil deze nakijken Andreas 20-11-2020
Andreas, helemaal top denk dat je gelijk hebt bij de vraagtekens Dank dat je mee wilt kijken. wie wil deze nakijken Roel ten Klei 20-11-2020
Veel dank wie wil deze nakijken Roel ten Klei 26-11-2020
De scan en de tekst komen niet overeen. Deze scan begint met De costuijmen die maer... Wie wil deze nog eens nalezen ? Andreas 24-11-2020
De costuijmen die maer voor vier jaer sijn toe gestaen, Men gelooft dat Koninck Jacob in ijerlandt op de defensive sal Wie wil deze nog eens nalezen ? Andreas 25-11-2020
Prima . Stuur de teksten maar op . Ik doe dit graag, zeker als ik er iemand mee verder help. Groeten Herman Wie wil deze tekst eens nazien en indien mogelijk verbeteren en aanvullen. Dank bij voorbaat herman geurts 13-03-2019
Hierbij mijn lezing. De 1e regel is uw lezing, de 2e mijn versie 1. den 11 junius 1717 soo heeft peeter de winter met Wie wil deze tekst eens nazien en indien mogelijk verbeteren en aanvullen. Dank bij voorbaat herman geurts 12-03-2019
Beste Herman, Hartelijk dank voor je hulp. Er is weer een volgende tekt onderweg met de vraag voor nazicht. Hierna zou Wie wil deze tekst eens nazien en indien mogelijk verbeteren en aanvullen. Dank bij voorbaat Werner De Winter 12-03-2019
Het is inderdaad lastig te ontcijferen, naar mijn indruk is de schrijver enkele letters in de spelling vergeten, maar Wie wil dit voor mij "vertalen"? René van Weeren 28-07-2021