Reactie Onderwerp Auteur Aflopend sorteren Datum
Beste Otto, Dank voor de link. Echter, op het Forum van het BHIC heeft tot nu toe nog niemand mij met details van de Personen in akte m.b.t. Dirk vande Aa Belem 29-11-2023
Beste Forum deelnemers, Wie kan mij helpen met de transcriptie van de akte betreffende Dirk vande Aa ? Alvast veel dank Personen in akte m.b.t. Dirk vande Aa Belem 30-11-2023
Nogmaals een vriendelijk verzoek om hulp bij de transcriptie van de akte m.b.t. Dirk vande Aa. Op het Forum van het BHIC Personen in akte m.b.t. Dirk vande Aa Belem 01-12-2023
Beste Otto, Hartelijk dank voor deze reactie ! Cattelaer biedt al weer een aanknopingspunt. Valt de naam van de Personen in akte m.b.t. Dirk vande Aa Belem 02-12-2023
Beste Otto, Dank weer voor uw reactie ! Het is me bekend dat dit soort akten niet primair voor het vastleggen van Personen in akte m.b.t. Dirk vande Aa Belem 03-12-2023
Beste Michel, Eveneens veel dank voor uw reactie en informatie ! Er blijken voor mij veel nieuwe èn bruikbare gegevens Personen in akte m.b.t. Dirk vande Aa Belem 03-12-2023
Beste Otto, Dank voor deze informatie. Dus klaarblijkelijk wordt niet duidelijk wat de aard van de relatie tussen Dirk Transcriptie hulp gevraagd - Volgende akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 06-12-2023
Beste Otto, Dank je wel voor deze toelichting ! Dit betekent dat zolang ik de inhoud van de akten niet ken waarvan ik de Transcriptie hulp gevraagd - Volgende akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 07-12-2023
Goedemiddag, Hopelijk kan iemand mij met een transcriptie van deze volgende (3e) akte m.b.t. Dirk van de Aa helpen Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 11-12-2023
Beste Otto, Veel dank weer ! Alle beetjes helpen. Misschien/hopelijk zijn er nog aanvullende hulptroepen. Ondertussen Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 11-12-2023
Goedenavond, Is er iemand die kan helpen bij de verdere ontcijfering van deze akte ? Samenvatting resultaten tot nu toe Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 12-12-2023
Goedenacht, Mocht niemand hier de signering herkennen dan kan het een idee zijn om bij kunstveiling.nl via een gratis signatuur schilderij, wie kan dit ontcijferen? Belem 13-12-2023
Beste Otto, Dank voor je reactie. De samenvatting van de akte over Dirck Jansen vander Aa en Jan zoon van wijlen Zebert Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 13-12-2023
Beste Otto, Veel dank voor deze speurtocht ! In het Fichier Smulders bij de Enkelvoudige beschrijvingen ‘Van de Aa Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 13-12-2023
PS - Otto, ik ben denk ik wat betreft Inventarisnummers o.a. van akten over Mathijs Dirx van de Aa/Dirck Mathijs Dircx Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 13-12-2023
Beste Otto, N.a.v. de info in de post over de 3e akte van Dirk vande Aa over inventarisnummers in het Fichier Smulders Transcriptie hulp gevraagd - Volgende akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 13-12-2023
Goedemiddag, Ziet iemand een mogelijkheid een aanvulling te geven op de eerste transcriptie-bijdrage van Otto ? Al dan Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 14-12-2023
☀️Voordat deze post uit beeld zakt op de kortste dag☀️: Wie kan er nog een aanvulling op de transcriptie geven ? Alvast Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 21-12-2023
Beste Anton, Hartelijk dank voor deze aanvulling ! 🙏🏻 Er komen hier een paar namen in voor waar ik wellicht wat aan heb Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 23-12-2023
Beste Anton, Ik kom nog heel even terug op je transcriptie: kan het zijn dat er in de laatste zin Rutgerus Jacopss staat Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 27-12-2023
Beste Anton, Dank voor de check ! Alhoewel er in deze akte niet echt iets belangwekkends m.b.t. Rutger Jacobs wordt Alweer transcriptie hulp gevraagd - 3e akte m.b.t. Dirk van de Aa Belem 28-12-2023
Hartelijk dank voor deze informatie, Otto ! Dat maakt mijn verzoek een stuk gerichter. Met 'samenhangend (?)' bedoel ik 2 samenhangende (?) akten m.b.t. Dirck, Aleyt en hun vader Mathijs, die werd gedood Belem 30-12-2023
Beste Forum deelnemers, Helaas kan ik deze akten niet zelf lezen, dus hopelijk kan en wil iemand mij helpen bij het 2 samenhangende (?) akten m.b.t. Dirck, Aleyt en hun vader Mathijs, die werd gedood Belem 04-01-2024
Beste Forum deelnemers, Hopelijk is er alsnog iemand die kan & wil helpen met de transcripties van deze 2 akten ? Ze 2 samenhangende (?) akten m.b.t. Dirck, Aleyt en hun vader Mathijs, die werd gedood Belem 07-01-2024
Beste Otto, Ik begrijp dit volkomen ! Maar hoop dat mijn verzoek niet buiten beeld raakt doordat het op een gegeven 2 samenhangende (?) akten m.b.t. Dirck, Aleyt en hun vader Mathijs, die werd gedood Belem 07-01-2024