Reactie Onderwerp Auteur Datum

@Corry: Bedankt voor je complimenten! Fijn om te horen. De site is inderdaad mede bedoeld voor cursisten paleografie die

Welkom op het forum! 11-10-2016

@Keren: Allereerst bedankt voor je complimenten! Fijn om te horen dat de site goed werkt, ook op je iPad. En ja, we

Tip: voorbeelden van oude letters 11-10-2016

Kijk Kèren, dat komt er nou van als je het beter denkt te weten dan de inzender... :)

Paleopuzzel nr. 1 10-10-2016

;-) Mijn voornaam is Kèren en mijn familienaam is Frank @Luud ;-) wachten in spanning af wat de uitslag straks wordt. Gr

Paleopuzzel nr. 1 Keren Frank 10-10-2016

Frank en Bob, dank voor het geven van een oplossing voor deze eerste paleopuzzel. In de loop van deze week komt de

Paleopuzzel nr. 1 10-10-2016

Hallo Luud, Gerard en Christian, Heb 3 jaar geleden cursus Paleografie gedaan maar ben er niet dagelijks mee bezig

Welkom op het forum! Corry Schoots 09-10-2016

Eenvoudig middel tegende buikpijn der paarden en koeien. Zodra men bemerkt datde beesten door buikpijn zijn gekweld

Paleopuzzel nr. 1 Bob Kruizinga 08-10-2016

Een voudigmiddel tegende buikpijn der paorden en koeijen Zoa dra men bemerkt datde beesten doir buik peijn gekweld

Paleopuzzel nr. 1 Keren Frank 08-10-2016

Sinds mijn schoonmoeder is weggevallen moet ik zelf de oude (en recentere) handschriften proberen te lezen, zij als

Tip: voorbeelden van oude letters Keren Frank 07-10-2016

Dank voor je inzending Roland! De oplossing volgt binnenkort.

Paleopuzzel nr. 1 06-10-2016

Eenvoudig middel tegen de buikpyn der paarden en koeijen. Zoodra men bemerkt dat de beesten doir buikpyn gekweld worden

Paleopuzzel nr. 1 Roland de Bonth 06-10-2016

Hallo Ger, Die puzzel wacht nog wel even op je. Het compliment laten we graag toe. Dank je wel!

Paleopuzzel nr. 1 06-10-2016

Ik ben nog niet toe aan de uitwerking van een transcript. Ik ben wel toe aan het geven van een compliment. Ik vind het

Paleopuzzel nr. 1 Ger Zandstra 06-10-2016

Dank voor je inzending Cees! Leuk dat er mensen zijn die zich daar vast in bijten. De oplossing volgt over een tijdje.

Paleopuzzel nr. 1 05-10-2016

Eenvoudig middel tegen de buikpijn den paarden en koeijen. Zoodra men bemerkt dat de beesten door buikpijn gekweld

Paleopuzzel nr. 1 Cees Wagemakers 05-10-2016

Dank je Martine! Uit de puntjes blijkt dat het niet eenvoudig was, maar dat geeft natuurlijk niet. Goed dat je hebt

Paleopuzzel nr. 1 04-10-2016

Een voudigmiddel tegende buikpijn den paarden en koeijen Zodra men bemerkt datde beesten doorbuik pijn gekweld worden

Paleopuzzel nr. 1 MartineJ 04-10-2016

Dank voor het delen Pauwel.

Tip: voorbeelden van oude letters 04-10-2016

Ik heb hier nog een link met informatie over paleografie en aanverwante zaken. http://haagsehandschriften.nl/page

Tip: voorbeelden van oude letters Pauwel 04-10-2016

Dank je Eric! Dat horen we graag :)

Tip: voorbeelden van oude letters 04-10-2016

Helemaal eens. Zijn uit de tijd. Jullie hebben er een mooie en handige site van gemaakt.

Tip: voorbeelden van oude letters Eric Hennekam 04-10-2016

Heb je de paleopuzzel al geprobeerd Casper? Dat is in ieder geval een kleine uitdaging denk ik. http://watstaatdaer.nl

Welkom op het forum! 04-10-2016

Dan rest mij niets anders dan je succes te wensen ASER!

Tip: voorbeelden van oude letters 04-10-2016

Ja Eric, beiden waren ons bekend. Maar we vonden dat die niet de doelgroep aanspreken die wij graag willen bereiken

Tip: voorbeelden van oude letters 04-10-2016

Dank je wel Luud. Het is leuk om mijn kennis op deze manier weer op te frissen. Het is een leuke uitdaging. Ik ben

Paleopuzzel nr. 1 Marion 04-10-2016